آشنایی با مفهوم PBN در عملیات لینک سازی سئو خارجی – سریرنوین

این که شما در چه کلماتی بک لینک گرفتهاید; برای موتورهای جستجو مخصوصاً گوگل خیلی اهمیت دارد و با همان کلماتی که بک لینک گرفتهاید سایت شما در موتورهای جستجو شناخته و ذخیره می شود. راه ها و تکنیک های لینکسازی بسیاری وجود دارد که در سال 2019 خیلی خوب کار میکردند و برایمان بک لینک به ارمغان می آوردند . سئو و بهینه سازی سایت به دو بخش کلی تقسیم می گردد به نام های سئو داخلی و سئو خارجی، همانطور که از نام های آن ها پیداست سئو داخلی به مجموعه عملیاتی که درون سایت برای بهینه سازی آن انجام می شود می گویند و همچنین عملیات و ترفندهایی که خارج از سایت صورت می گیرند سئو خارجی گفته می شوند. همانطور که میدانید سئو به دو بخش اساسی تقسیم میشود: سئوی داخلی (On-page SEO) و سئوی خارجی ( Off-page SEO) . این کار کمکتان می کند اتفاقاتی که رخ می دهد را رصد کنید.

اگر لینکی تعداد زیادی بازدید کننده را بصورت مداوم به سایت شما هدایت کند یک لینک با ارزش محسوب میشود و این موضوع فقط به ارزش های رتبه بندی سایت در موتورهای جستجو محدود نمیشود. مثل اینکه: حجم حداقل ۵۰۰ مگ برای هاست می تواند تا حد زیادی مشکلات شما را در آینده بر طرف کند. علاوه بر چنین چالشهایی که زمان خرید بک لینک بدون استراتژی مناسب با آن رو به رو میشوید، باید وضعیت سایت خود را هم پیش از اجرا و در حین آن بررسی کنید. شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که بک لینک چیست؟ و اما این سوال مطرح می شود که بهترین و موثرترین بک لینک ها کدامند؟ اگر تعداد بالایی بک لینک خریداری کنید، چه تضمینی هست که این عمل حتما به سود شما باشد؟ چه چیزی یک backlink را قدرتمند میکند ؟ برای بالا رفتن در رتبه گوگل; با کمک درنافا بک لینک های قدرتمند ایجاد کنید. با یک جستجو در وب می توانید بسیاری از صاحبان وب سایت هایی را مشاهده کنید که یک روز صبح از خواب بیدار شده و دیده اند که رتبه آنها به دلیل مجازات های کلاه سیاه تخریب شده است.

نکته بسیار مهم این است که در لایه اصلی تماما از رپورتاژ آگهی ها، رپورتاژ از وبلاگ های پارسی زبان و دیگر انواع لینک های معتبر استفاده می گردد و این خود باعث تسریع در رشد اعتبار صفحه هدف شما خواهد شد. جهت تهیه سفارش بک لینک دائمی می توانید پکیج رپورتاژ آگهی را انتخاب نمایید. عکسهای علمی هفته از نگاه زومیت؛ سایت ما از تولید محتوا تا انتشار رپورتاژ آگهی در ۱۵۰ سایت پربازدید همراه برندهای برتر است مهمترین نکته بازهم انتخاب سایتهای معتبر و پربازدید است و اطمینان از آرشیو شدن دائمی خبر ، زیرا سایتهای تازه کار ممکن است پس از مدتی خبر را حذف کنند . موتورهای جستجو از بک لینک ها استفاده می کنند تا از طریق وب سایت شما توانایی پاسخگویی به درخواست های(سرچ) کاربران را داشته باشند. انکر تکست ها واقعا بر روی رتبه بندی سئو سایت تاثیر مثبتی دارند و موتورهای جستجو از آنها به عنوان شاخص استفاده می کنند تا اطلاعات بیشتری درباره سایت و صفحه ای که از طریق این کلمه یا عبارت خاص لینک میشود ، یاد بگیرد .

به همین دلیل چنین خدماتی نتایجی کوتاه مدت و یا حتی منفی بر سئو سایت دارند و تنها وقت و هزینه شما را تلف میکنند. به راحتی میتوان پذیرنده پست مهمان را برای پرداخت هزینه بابت درج پست مهمان قانع کرد. اگر بتوانید سایت هایی با موضوع مشابه موضوعات سایت خود را قانع کنید که سایت شما را تبلیغ کند، مزایای زیادی بدست خواهید آورد. اعتبار صفحه شباهت زیادی به اعتبار دامنه دارد ولی برای یک صفحه خاص از آن دامنه محاسبه میشود. اگر میخواهید انکرتکست های مثبت و مفیدی را ایجاد کنید سعی کنید کلمه ای را لینک دار کنید که به آن سایت و محتوای آن اشاره کند مثلا اگر میخواهید لینک سایت مارا قرار دهید بنویسید سایت آموزشی آواسام و لینک را روی این عبارت قرار دهید . اگرچه بک لینک pbn ابتدا و پس از پیدایش در سال ۲۰۱۴ توسط گوگل قابل تشخیص نبود ، اما گوگل با بروزرسانی که در سال ۲۰۱۷ انجام داد به احتمال فراوان قادر است هر نوع دستکاری در لینک یا بک لینک های غیرطبیعی را شناسایی کند.

بک لینکهایی که برایشان پولی پرداخت شده باشد یا به عبارتی آن ها را خریداری کرده باشیند. یعنی توسط این سایت ها می توانید برای خود صفحه فرود یا لندینگ پیج بسازید. پس توصیه میکنیم حتما پروژه خود را به یک مرکز تخصصی سئو و افرادی حرفه ای در این زمینه بسپارید. شاید گمان کنید که این کار نیاز به یک متخصص سئو ندارد و ایجاد پیوند چیزی است که هرکسی میتواند آنرا انجام دهد؛ اما مطمئن باشید که این کار هم مانند فعالیت های دیگر این زمینه، به یک تیم حرفه ای سئو نیاز دارد تا روند سئوی خارجی سایت شما به مشکل نخورد و وب سایت جریمه یا پنالتی نشود. همچنین برای بسیاری دیگر باید برای دیدن لینک ثبت نام کرد (که هیچ تاثیری به عنوان بک لینک نخواهند داشت.) . به اندازهای که سایت بک لینک دهنده قوی تر باشد; مسلماً بک لینک های شما هم قوی تر است و تاثیری بیشتر و بزرگ تری خواهد داشت.

در عکس زیر مشاهده میکنید PBN چه تاثیری بر رتبه بندی یک شرکت گذاشته است. و چه کمکی به سایت ما می کند؟ در تمام این سالها گوگل تلاش میکرد تا با بهبود الگوریتمهای خود و معرفی الگوریتمهای جدید مثل الگوریتم پنگوئن (در سال 2012) با PBN و Link Farm مقابله کند. همانطور که بالا هم اشاره کرده ام ، هر موتور جستجو قصد دارد کاربران خود را به بهترین شیوه ی ممکن به یک موضوع مرتبط ارجاع دهد . تکنیک مصاحبه یکی از تکنیک های خاص و بسیار مهمی است که امیر قمصری در دوره آموزش سئو به آن اشاره کرده و برای ساخت بک لینک نکات بسیار مهمی را مطرح می کند. پس تعریف سئو سایت این چنین می شود: یکسری روش ها و تکنیک ها که کمک می کند یک وبسایت با کلمات کلیدی خاصی در نتایج ابتدایی موتور جستجو قرار بگیرد که نهایتا باعث افزایش مشتری، فروش و درآمد خواهد شد.