آنوشکا شارما در دوران بارداری سر خود را انجام می دهد. در اینجا چگونگی برنامه ریزی یک مادر باردار برای تمرین خود آورده شده است

انجام بیشتر تمرینات در حین بارداری به شرطی که محتاط باشید و در این کار زیاده روی نکنید ، ایمن است. شنا ، پیاده روی سریع ، دوچرخه سواری ثابت داخل سالن ، دستگاه های پله ای یا بیضوی و ایروبیک کم تأثیر از بهترین فرم های فعالیت بدنی برای یک مادر آینده است. این فعالیت ها به نفع کل بدن شما است و خطر آسیب دیدگی بسیار کم است. علاوه بر این ، می توانید این کار را تا هفته آخر بارداری ادامه دهید.

با این حال ، برخی فعالیت های بدنی خاص وجود دارد که باید از آنها برای خود و ایمنی کودک خود جلوگیری کنید.

بعد از 4 ماهگی بارداری از خوابیدن به پشت خودداری کنید زیرا وزن دست انداز کودک شما را به رگهای بزرگ فشار می آورد. این می تواند شما را غش کرده و باعث کاهش جریان خون در کودک شما شود.

از ورزشهایی که در آنها خطر آسیب دیدگی و آسیب دیدگی وجود دارد مانند کیک بوکسینگ ، اسکواش ، تنیس ، فوتبال و هاکی نیز باید خودداری شود. در این مدت حتی فعالیت هایی مانند اسب سواری و ژیمناستیک نیز ایمن نیستند.

فعالیت های بدنی که تغییر فشار و ارتفاع در آنها مانند غواصی و ورزش در ارتفاع معمول است ، می تواند شما را بیمار کند.

تمرینات با ضربه زیاد که شامل پیچش و چرخش زیادی است همچنین ممکن است در دوران بارداری خطرناک باشد و باعث ناراحتی مفصلی شود.

تمرینی که در آن دمای هسته بدن بالاتر می رود ، می تواند برای کودک ناامن باشد. بنابراین ، بهتر است آنها را با اعتدال انجام دهید و در تمام مدت بدن را هیدراته نگه دارید.