آه خدای من! ببینید موهای دونالد ترامپ چگونه ریزش پس از انتخابات را تغییر داد

او فقط از دست جو بایدن متحمل یک ضرر تاریخی شد ، وی که قرار است رئیس جمهور بعدی ایالات متحده آمریکا شود ، و به نظر می رسد دونالد ترامپ آن را جدی گرفته است. خوب ، چهل و پنجمین رئیس جمهور قدرتمندترین کشور جهان به نظر می رسید که ظاهراً متفاوت از خود معمول خود است که اخیراً انجام شده است. خوب ، در اولین سخنرانی عمومی خود پس از از دست دادن انتخابات در باغ گل رز کاخ سفید ، ترامپ به جای موهای بلوندش که بسیار مورد بحث قرار گرفت ، رشته های نقره ای ورزشی دیده شد.

حدس بزنید این تنها زمانی است که فراموش کرده به موهایش توجه کند. پیش از این ، گزارش منتشر شده در نیویورک تایمز حتی حاکی از آن بود که ترامپ 70،000 دلار هزینه مدل مو شخصی “برای تلویزیون” به عنوان هزینه تجارت در سال 2016 ، ظاهراً در روزهای شاگردی خود صرف کرده است.

در طول این چند سال موهای ترامپ بیش از هر چیز دیگری خبرساز شده است ، در واقع یک نکته زمانی رخ داد که مردم باور کردند که او یک روپوش پوشیده است ، چیزی که او کاملا انکار کرد و ثابت شد که وقتی جیمی فالون ، مجری محبوب تلویزیون جرات کرد موهایش را بدهد ماساژ خوبی برای بررسی او.

giphy (4)

خوب ، با ظاهر اخیر خود ثابت کرد که ترامپ رنگ آمیزی موهای خود را به رنگ علامت تجاری طلای زرد متوقف کرده است ، tweeple نمی تواند دست از شوخی در مورد آنچه که سرمایه دار تبدیل شده به رئیس جمهور تبدیل شده است ، بردارد. در اینجا نگاهی می اندازید به برخی از توییت های خنده دار در مورد ظاهر جدید ترامپ!