این رستوران بانکوک سوپ 50 ساله سرو می کند. دوست داری امتحان کنی ؟

وقتی صحبت از غذاهای راحت می شود که می توانند شما را در زمستان ها و روزهایی که بیمار هستید گرم نگه دارند، سوپ ها همیشه ایده خوبی به نظر می رسند. درست کردن آن آسان است، بسیار مغذی است و یک وعده غذایی سالم را نیز به همراه دارد. خوب، همه ما سوپ‌های داغ و گرم را چشیده‌ایم و از آن لذت برده‌ایم، اما آیا تا به حال سوپی را امتحان کرده‌اید که بیش از 50 سال است در همان آبگوشت پخته می‌شود؟ عجیب به نظر می رسد؟ درست است، و رستورانی در بانکوک وجود دارد که بیش از 50 سال است که در همان آبگوشت سوپ می‌پزد و روزانه گوشت و تربچه تازه به آن اضافه می‌کند. یک نگاه به ویدیو بنداز.

این ویدیو که در رسانه های اجتماعی در حال پخش است مربوط به رستورانی است که توسط دسته @tonsil در اینستاگرام منتشر شده است. این ویدئو نشان می‌دهد که مالک یک سوپ غول‌پیکر پر از گوشت، سبزیجات و آبگوشت را هم می‌زند. و سوپ در کاسه های بزرگ همراه با رشته سرو می شود.

طبق پست، واتانا پانیچ در معروف ترین رستوران بانکوک است و نزدیک به 50 سال است که سوپ خود را در همان آبگوشت می پزد. قابلمه بزرگ سوپ تقریباً پنج دهه است که در همان آبگوشت می جوشد، در حالی که روزانه گوشت و تربچه تازه به سوپ اضافه می شود. این عمل توسط سه نسل خانواده انجام می شود.
ویدیوی ویروسی که در 3 آوریل 2023 منتشر شد، تا به امروز بیش از 3.5 میلیون لایک و 7.2 میلیون بازدید به دست آورده است. اگر به کامنت ها نگاه کنیم، برخی از کاربران شگفت زده می شوند، در حالی که برخی دیگر نسبت به بهداشت مواد غذایی ابراز نگرانی کرده اند.

در یک نظر مفصل در این پست آمده است: “درک آن چندان سخت نیست. اگر به این مکان نگاه کنید، در واقع مقاله ای وجود دارد که در مورد این صحبت می کند که این یک روش باستانی برای پختن سوپ است، زیرا شروع آتش برای اجداد ما آسان نبود. این یک گزینه بسیار ساده تر است که آتش را روشن نگه دارید و هرگز آن را خاموش نکنید، به نوبه خود آنها سوپ و خورش هایی داشتند که برای روزها پخته می شوند در حالی که فقط مواد تازه و هیزم اضافه می کنند.”

نظر شما در مورد این مکان و ایده آن برای سرو سوپ چیست؟ آیا هرگز آن را امتحان خواهید کرد؟ نظرات خود را در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.