باردار شدن با PCOS: راهنمای بارداری طبیعی

حتی اگر کمی دشوار باشد ، زنان مبتلا به PCOS در واقع همان تعداد فرزندان دیگر زنان را دارند. با این حال ، سفر به باردار شدن می تواند کمی طولانی تر باشد ، یا اغلب به کمک نیاز دارد.

گفته می شود ، روشهایی وجود دارد که زنان با PCOS دست و پنجه نرم می کنند ، به طور طبیعی احتمال بارداری را افزایش می دهند.

مدیریت افزایش وزن: کاهش وزن یکی از راه های افزایش احتمال بارداری است. از آنجا که اضافه وزن می تواند منجر به التهاب و ایجاد استرس در بدن شود ، مدیریت وزن و BMI (شاخص توده بدن) می تواند قاعدگی را منظم کرده و به شما در داشتن یک کودک کمک کند. به دنبال مشاوره از یک متخصص پزشکی یا حفظ حیوانات بر اساس سن خود می تواند به شما در شروع کار کمک کند. مطالعات نشان می دهد که حتی کاهش 5-10 درصدی وزن می تواند تخمک گذاری را ترویج دهد و بدن را آسان کند. با این حال ، این یک راه حل دائمی برای مسائل باروری نیست.

ورزش: فعالیت بدنی منظم می تواند اثرات سو of زندگی بی تحرک را برطرف کرده و افزایش وزن را کنترل کند. همچنین می تواند با استرس مقابله کند ، که می تواند برای بارداری مضر باشد. فعالیت های ساده مانند پیاده روی منظم ، تمرین با وزنه یا کاردیو می تواند باعث کاهش چربی و افزایش عضلات شود.

تغذیه سالم نیز مهم است: گفته می شود رژیم غذایی تأثیر بسیار زیبایی برای افرادی که با PCOS باردار می شوند نیز دارد. حتی اگر چیزی مانند “بهترین رژیم” برای تغییر PCOS وجود نداشته باشد ، پیروی از یک رژیم کم کربوهیدرات با پروتئین های سنگین می تواند کمک کند. گروه های غذایی مانند آجیل و دانه ها ، ویتامین های B12 ، D ، فولات ، آهن ، امگا 3 (که یک تقویت کننده باروری طبیعی است) باید مقدار زیادی داشته باشند. ترک لبنیات که گفته می شود روی حساسیت روده تأثیر می گذارد نیز می تواند مفید باشد.

کنترل سطح قند خون: PCOS با مقاومت به انسولین در ارتباط است و می تواند باعث دیابت شود ، که باز هم یک عامل خطر برای بارداری است. کنترل و کنترل سطح قند خون ممکن است تغییری در سلامتی شما ایجاد کند.

برخی از خانم ها همچنین از آزمایش های طبیعی مانند یوگا ، مدیتیشن ، طب سوزنی سود می برند.