بلوز نامزدی کاژال آگروال جواهرات وصل کرده بود!

کاژال آگروال در یک مراسم صمیمی در تاریخ 30 اکتبر در بمبئی مورد تاجر گوتام کیچلو قرار گرفت. این زوج خیره کننده به نظر می رسیدند و بازیگر زن مدام نگاه های پنهانی از نگاه عروسی خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذاشت. پس از اینکه ما را با لهنگای عروسی خود فریب داد ، بازیگر همچنین عکسهایی از ظاهر نامزدی خود به اشتراک گذاشت

او به اینستاگرام رفت و از مانیش مالهوترا ، طراح پشت ساری نگاهش تشکر کرد. “متشکرم که تیم خود را برای ایجاد این سرنشین زیبا برای من آماده کردید ، در ماه ژوئن ، در وسط قفل قفل بزنید – در حالی که حتی هیچ کاری امکان پذیر نبود. من واقعاً از تمام تلاش ، سخت کوشی و گرمای شما که بخشی از نامزدی من بودید ، قدردانی می کنم. ”

کاژال با ساری ارگانزا به رنگ زرد دیده شد. این گلدوزی گل با برجسته برجسته است. ساری با یک بلوز تزیین شده با رشته های مروارید گاو در قسمت پشتی ترکیب شده بود و آن را شبیه گردنبندی لایه لایه کرده است.

رشته گاو مطمئناً بیانیه ای را به گروه خود اضافه کرد. با پریدن از گردنبند ، بازیگر زن با گوشواره های بیانیه ظاهر خود را به دست آورد و مانند همیشه زیبا به نظر می رسید. در مصاحبه ای با ETimes ، طراح لوبیا را در مورد این ساری ریخت ، “ساخت آن تقریباً 25 روز طول کشید ، با کارگرهای محدود در قفل.”

نظر شما در مورد بلوز بیانیه کاژال چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.