تاثیر استفاده از کرم ضد لک و روشن کننده – لوازم آرایشی، بهداشتی و زیبایی

چرا کرم ضد لک بدن فیس دوکس بهترین روشن کننده غیر هیدروکینونی در ایران است؟ حتما دلیلی وجود دارد که شما به مطالعه این مطلب پرداخته اید یا خود شما و یا اطرافیان تان، با مشکل تیرگی پوست صورت و یا بدن مواجه هستید در این صورت، باید عرض کنیم که به صفحه مناسبی هدایت شده اید چرا که یکی از بهترین و ارزانترین روش های درخشان و روشن تر کردن پوست صورت و بدن را به شما معرفی خواهیم کرد.

پس از مصرف یک دوره کوتاه مدت از این کرم، به بخوبی روشن و سفید شدن پوست صورت و دستهای خود را درک خواهید کرد. تا کنون در این فروشگاه، چندین مدل کرم و صابون با خاصیت سفید و روشن کنندگی پوست عرضه شده است اما با اختلاف بسیار زیادی، صابون و کرم گوری، در صدر بهترین محصولات روشن و سفیدککنده پوست قرار می گیرند. با سلام ، در کرم هایی با مقدار درصد بالای هیدروکینون، لک ها برگشت پذیرند ، اما پایه این محصول گیاهی است و فقط 2 درصد هیدروکینون در این محصول به کار رفته ، بنابراین ، در صورت رعایت مراحل مراقبت از پوست روزانه ، لک ها بعد از پایان دوره درمان ، بر نخواهند گشت.

در اثر قرارگرفتن در معرض نورخورشید، لکههای بهوجودآمده تشدید میشود و تاثیر زیادی بر روحیه خانمها در زمان بارداری و شیردهی خواهدگذاشت. آیا می توان در هنگام روز از کرم ضد لک استفاده کرد؟ تفاوت این دسته از کرم ها با نوع اول و معمولی آن، علاوه بر تفاوت در ترکیبات، زمان استفاده آن است.

این کرم بر خلاف ضد لک های هیدروکینونی و مشتقات سیستئامین فاقد هر گونه محدودیت مصرف و عوارض ناخواسته است. این ماده همانگونه که در تصویر بالا می بینید یک آنتی اکسیدان و روشن کننده قوی با دو مکانیسم خنثی سازی گونه های فعال اکسیژن و مهار α-Melanocyte-stimulating hormone می باشد که باعث کاهش تولید تیروزین شده و نهایتا باعث تاخیر در تولید رنگدانه های ملانین در پوست های تیره و دارای لک شده و پوست جوانی و رنگ روشن خود را باز می یابد.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد کرم ضد لک تریاک بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.