جراحی زیبایی سینه؛ روشها و قیمت سال ۱۴۰۰

چه بسا شما برای دریافت معافیت پزشکی ژنیکوماستی اقدام نمایید و موفق نشوید ولی برای بیماری دیگری اقدام نمایید و بتوانید معاف از خدمت شوید. با توجه به این که بزرگی پستان از بزرگ ترین مشکلات برای آقایان است و مناسب ترین روش برای درمان امروزه استفاده از روش جراحی است از این رو امروزه جراحان زیادی موفق شده اند تا با انجام جراحی ژنیکوماستی افراد زیادی را درمان کنند. عدم تعادل هورمونی گاهی اوقات باعث رشد سینههای زنانه در مردان میشود.این عارضه با نام ژنیکوماستی یا اصطلاحاً “بزرگ شدن پستان مردانه” شناخته میشود که در اثر بزرگ شدن بافت پستان در مردان ایجاد میشود. می شود. اما هورمون استروژن که یک هورمون شناخته شده در زنان است چگونه باعث بروز بیماری و آشنایی با ژنیکوماستی در مردان می شود. در مبحث درمان ژنیکوماستی باید بگوییم در این بیماری شکل و حالت سینه افراد دچار تغییر می شود و با توجه به این که آقایان نسبت به اندام خود بسیار حساس هستند بروز این عارضه در بیشتر افراد منجر به مشکلاتی از قبیل مشکلات روحی می شود که درمان ژنیکوماستی بهترین روش برای رهایی از این نوع عارضه است مطمئنا بیشتر افراد را دیده اید که دارای سینه های بسیار درشتی هستند که به آن ژینکوماستی که نوعی بیماری سینه در مردان است گفته می شود.

با آزمایشاتی که از افراد مبتلا به بیماری گرفته شد محققان دریافتند که ترشح استروژن در این افراد بسیار بیشتر از ترشح تستسترون است. در ابتدا این شامل رشد و تشکیل اندام های تولید مثل مردان در دوران بلوغ است. در یک مطالعه روی مردان بدن ساز مشخص شد که بیش از نیمی از آنها به تحلیل بیضه ها و بقیه به بزرگ شدن پستان دچار هستند. اگر بزرگشدگی پستان دوران نوجوانی بیش از دو سال ادامه یابد، به آن ژنیکوماستی پایدار نوجوانی میگویند. این روش برای افراد سالم با BMI زیر ۳۰ مناسب است که پوست آنها نسبتاً سفت و انعطافپذیری است برای مثال افرادی که سیگار نمیکشند یا در معرض نور آفتاب قرار ندارند میتوانند کاندید مناسبی برای این عمل باشند، درحالیکه برای افرادی با عضلات بسیار ضعیف یا پوست بیش از حد افتاده مناسب نیست. بیماران نقش مهمی در ایمنی و اثربخشی لیپوساکشن دارد؛ بنابراین بهخوبی برای این عمل آماده شوید و در خصوص جراحی و مراقبتهای پس از آن، آگاهی کاملی داشته باشید. در این زمان است که معمولا آقایان به پزشک مراجعه می کنند. زیرا این عمل جراحی سبب ایجاد اسکار هایی در ناحیه سینه می شود که به مرور زمان محو می شوند. اگر به طور جدی قصد انجام این عمل را دارید، باید سعی کنید سیگار را ترک کنید.

به مدت 2 هفته از مصرف مواد غذایی و نوشیدنی های حاوی کافئین، دخانیات و مواد حاوی نیکوتین و نوشیدنی های الکلی اجتناب کنید. معمولا با توجه به این که افراد زیادی درمان با دارو را امتحان کرده و نتایج مناسبی را از این نوع درمان نتوانسته اند بگیرند این افراد به سراغ گزینه جراحی، که از مناسب ترین و استاندارد ترین روش های درمان ژنیکوماستی است می روند. از دیگر موارد تشدید کننده علائم بیماری می توان به این تعداد اشاره نمود. با این حال جراح عمومی با استفاده از لیپوساکشن اقدام به خارج کردن بافت های چربی می نماید. زنجبیل نیز یک چربی سوزی قوی است و با افزایش سوخت و ساز بدن بافت های چربی سینه را از بین می برد. در نوزادان نیز ممکن است ژنیکوماستی ایجاد شود، ولی معمولا تا زمان یک سالگی خود به خود از بین می رود. این درمان به حدود دو تا چهار ساعت زمان نیاز دارد. زیرا بهترین جراح است که با تخصص و دانش بالا و تجربه بسیار زیاد خود می تواند همه این عوارض را تحت کنترل بگیرد و احتمال ایجاد آن ها را به حداقل برساند.

اگر چه بزرگ شدن سینه در زنان امری عادی است اما بزرگ شدن سینه در مردان نشانه وجود نوعی بیماری خاص به نام ژنیکوماستی می باشد. اگرچه دلیل اصلی افزایش سینه در مردان تغییر هورمونها است، اما عوامل دیگری نیز میتوانند در شکلگیری این مشکل موثر باشند. خوشبختانه با توجه به نتایج مناسبی که از این روش به دست آمده است برای درمان ژنیکوماستی در چند سال قبل از این نوع روش استفاده می شود اما امروزه با به وجود آمدن متد های نوین در جراحی درمان جراحی ژنیکوماستی برای درمان از روش لیزر لیپولیز، لیپوساکشن اولترا سونیک و در بعضی موارد از لیپوساکشن معمولی استفاده می شود که این موارد نیز باعث بهبود بافت سینه در افراد می شود. در صورت آشنایی با ژنیکوماستی و علل بروز آن می توان اقدام به درمان آن نمود. روش مطالعه: این مطالعه که بصورت گذشته نگر و آینده نگر بر روی 34 بیمار با سن متوسط 5/27 سال صورت گرفته است.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت gynecomastia 2 cm.