خانه محکومان پرونده بدنام آدمخوار آلمانی ویران شد

برلین: خانه سابق مردی که در حال گذراندن حبس ابد به دلیل کشتن و خوردن یکی از آشنایان در پرونده ای وحشتناک آلمان پلیس گفت که دو دهه پیش در اوایل روز دوشنبه سوخت.
هنوز مشخص نیست که چه چیزی باعث آتش سوزی شبانه در شهر کوچک مرکزی شده است روتنبورگ یک در فولداخبرگزاری آلمان dpa گزارش داد، اما پلیس گفت که آتش سوزی را رد نمی کند.
شهردار کریستین گرونوالد گفت که امیدوار است این آتش سوزی به سفرهای مکرر افرادی که از روی کنجکاوی و دلایل دیگر به این مکان می آیند پایان دهد.
وی گفت: این ویرانه باید برای همیشه از بین برود، نباید به زیارتگاه تبدیل شود.
این خانه نیمه‌چوبی متعلق به آرمین میوس است که به جرم قتل و بر هم زدن آرامش مردگان مجرم شناخته شده بود و محل جنایت بود. سال ها خالی بود.
میوس در دسامبر 2002 به دلیل مرگ سال قبل دستگیر شد برند یورگن برندس. او گفته است که براندس به پست اینترنتی او که در جستجوی مرد جوانی برای “ذبح و مصرف” بود، پاسخ داد و براندس می خواست پس از نوشیدن یک بطری داروی سرماخوردگی برای از دست دادن هوشیاری او را با چاقو بکشند. میوس این قتل را در یک ویدئو ثبت کرد.
در سال 2004، میوس به قتل غیرعمد محکوم شد و به 8 سال و نیم زندان محکوم شد، اما دادستان به این حکم اعتراض کرد.
قضات فدرال با این استدلال که دادگاه بدوی در رد اتهامات قتل، به انگیزه جنسی پشت قتل توجه کافی نکرده است، آن حکم را لغو و دستور دادرسی مجدد را صادر کردند.
او در یک محاکمه مجدد در سال 2006 به قتل محکوم شد و به حبس ابد محکوم شد.