خرید ردیاب مغناطیسی NG190 با شنود داخل خودرو

مطمئنا پس از توضیحات کاملی که داده شد، شما متوجه شده اید که آیا این ردیاب آهنربایی مناسب شما است یا خیر. فقط کافیست با شماره سیم کارتی که داخل ردیاب آهنربایی قرار داده اید تماس بگیرید و صدای داخل خودرو را بشنوید. تماس از طریق ردیاب فعال می شود و حالا می توانید تمامی صداها را بشنوید. اما شما با استفاده از یک ردیاب کار درست می توانید به راحتی این مسئله را حل کنید. ماه همراه با “ردیاب آهنربایی NG800″، یک آداپتور برق و یک سیم شارژر به شما می دهیم که میتوانید دستگاه را از این طریق، شارژ کنید.

مهمترین مزیت ردیاب آهنربایی، نصب راحت و سریع آن است که در کسری از ثانیه می توان آن را به خودرو متصل کرد. شارژ ردیاب مغناطیسی نیز بسیار آسان است ، می توانید به سادگی دستگاه را برداشته و پس از شارژ کامل مجدداً آن را وصل کنید. نحوه شارژ دستگاه نیز بسیار ساده است.

دستگاه های ردیاب علاوه بر ردیابی و پیدا کردن موقعیت اطراف کاربرد های مفید دیگری نیز دارند و برای تأمین امنیت خودرو به یک کالای اساسی تبدیل شده است. اما برای پیدا کردن سریع تر اتومبیل راه دیگری نیز وجود دارد و آن استفاده از ردیاب خودرو است. یعنی اگر ردیاب، خارج از خودرو سواری متصل شود، امکان شنود داخل خودرو با وضوح وجود دارد. ردیابی است که دارای یک آهنربای بسیار قوی است و به قسمت فلزی اتومبیل متصل می شود. ردیابها به دو دسته با سیم کشی و بدون سیم کشی تقسیم می شوند.

آنها می توانند به هر نوع وسیله نقلیه ، کامیون یا دارایی بدون هیچ گونه دانش فنی وصل شوند تا زمانی که سطح فلزی مناسب وجود داشته باشد. مناسب برای انواع ماشین ، وسیله نقلیه iمانند موتور سیکلت ، اتوبوس ، تراکتور ، قایق ، مینی بوس ، هواپیما ، کشتی ، دوچرخه . دسته دوم ردیاب هایی هستند که به وسیله سیم کشی به اتومبیل و باتری ماشین وصل می شوند. بعضی از صاحبان خودرو بخاطر نگرانی از گارانتی ماشین ، به دنبال ردیاب بدون سیمکشی هستند . این ردیاب آهنربایی یکی از جدیدترین ردیاب های بی سیم و قابل حمل است که بدون نیاز به هیچگونه سیم کشی و باتوجه به داشتن باتری داخلی میتواند یک یا چند ماه بصورت آنلاین یا آفلاین مورد استفاده قرار بگیرد.یکی از قابلیت های ردیاب مغناطیسی، میکروفن جهت شنود صدای داخل کابین خودرو می باشد.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد ردیاب خودرو آهنربایی مشهد لطفا به بازدید از وب سایت ما.