خرید و قیمت لوازم یدکی لیفان X50

برای خرید سنسور کیلومتر لیفان ایکس 60 کافی است به قسمت جست و جو محصولات در سایت فروشگاه ترودو مراجعه کنید و نام محصول و نوع خودرو خود را وارد کنید. معمولاٌ محل قرارگیری سنسور کیلومتر لیفان ایکس 60 در خودرو های انژکتوری روی دیاق دیفرانسیل و درست بر روی دنده کیلومتر می باشد.

به علت محبوبیت بالای خودروهای چینی در بازار ایران مخصوصا ماشین لیفان، در تیکوما ما قطعات یدکی ماشین های گوناگون مانند لوازم یدکی لیفان و لوازم یدکی دیگر ماشین های کره ای و خودروهای چینی را در اختیار مشتریان گرامی می گذاریم. خرید لوازم از جمله مواردی است که به دقت و آگاهی نیاز دارد چرا که استفاده از لوازم یدکی تقلبی و بیکیفیت میتواند تمام عملکرد خودرو را لوازم یدکی لیفان بازار دچار مشکل نماید.

فروشگاه ریحان قطعه با توجه به 20 سال سابقهی فعالیت در حوزهی فروش قطعات یدکی خودرو به این موضوع واقف است که استفاده از لوازم و قطعات تقلبی آسیب جبران ناپذیری به خودرو وارد میکند همواره تمرکز خود را بر تامین و فروش قطعات اصل و شرکتی گذاشته و تا کنون توانسته رضایت مشتریان خود در سراسر کشور جلب نماید. لیفان X50 از جمله خودروهای با کیفیت صنعت خودرو سازی هست که در دوره ای از زمان جزو بهترین های خودش بوده است ، خودرو سازان در راستای آسایش بیشتر محصولات خود، دست به هر کاری میزنند که رضایت مشتری را جلب کنن،این موضوع بیشتر اوقات نتیجه لذت بخشی دارد یکی از مواردی که اهمیت فروانی در این موضوع دارد قطعات لیفان X50 است.

دوام قطعات: یکی از مهمترین دلایلی که ما به شما لوازم استاندارد و اصلی را توصیه می کنیم، دوام این محصولات می باشد. سلیم سنتر با سال ها تجربه در زمینه واردات و عرضه قطعات خودرو چینی، به شما اطمینان می دهد که قطعه اصلی را با قیمت واقعی تهیه کنید. و هیچ گاه به منظور سود بیشتر اقدام به عرضه محصول غیر اصلی نخواهیم کرد.