داستان او / داستان او: “همسرم در حال مشورت با یک تنتریک برای بچه دار شدن است”

داستان او: ما 4 سال پیش یک ازدواج عاشقانه داشتیم و همسرم همیشه آرزوی مادر شدن را داشت، بنابراین او دنبال زندگی من بود تا فقط یک ماه بعد از عروسی ما تشکیل خانواده دهد. من با آن مشکلی نداشتم زیرا رویای او را به خوبی می دانستم و ما نیز به خوبی آرام هستیم. با این حال تقریباً 4 سال از تلاش ما می گذشت. ما حتی دکترهای مختلفی را دیده‌ایم و همه آنها می‌گویند که من و او، هر دو از جهات مختلف برای بچه‌دار شدن ضعیف هستیم. یک روز از یکی از آشنایان متوجه شدم که همسرم با آ تانتریک برای یک هفته گذشته یا بیشتر برای رفع ناتوانی خود در بچه دار شدن. او هرگز در مورد آن با من صحبت نکرد. از آنجایی که یک زن تحصیل کرده بودم، هرگز متوجه نشدم که او چقدر ناامید شده است. من در این مورد با او صحبت کردم اما او بسیار تدافعی شد. من نمی توانم این، درد او و همچنین تله تاریکی که او در آن قدم می زند تحمل کنم. لطفا کمک کنید. چگونه می توانم کمی حس به او بزنم؟
داستان او: من و شوهرم 8 سال قبل و بعد از ازدواج با هم بودیم. او می دانست که من همیشه می خواستم 2 بچه داشته باشم اما گزارش های پزشکی ما چیز دیگری می گوید. همه ی دکترها گفته اند این امکان وجود ندارد مگر اینکه برای رحم اجاره ای مراجعه کنم. حتی IVF برای بدن من غیرممکن است. همین چند وقت پیش با یک تنتریک آشنا شدم که برای دو زوج معجزه کرده است. انتظار فداکاری نبود، پس از مدتی جسارت به دست آوردم و نزد او رفتم. او فقط از من خواست که شوهرم و موهایم را که به هم گره خورده بودند، چند حشره مرده و یک جفت لباس زیر تازه بیاورم. پس اگر سنگ تمام بگذارم چه اشکالی دارد؟ شوهرم متوجه شد و دعوای ما تبدیل به چیز بسیار زشتی شده است. من نمی توانم قبول کنم که نمی توانم بچه دار شوم. اگر همه چیز را امتحان کنم چه اشکالی دارد؟ لطفا به من کمک کنید تا شوهرم دیدگاه من را درک کند.
پاسخ توسط Vishal Bhardwaj، بنیانگذار و مربی روابط در Predictions For Success:
هیچ کس قدرتمندتر از سرنوشت نیست. علاوه بر این، پدر و مادر بودن یک رفتار است. اگر می‌خواهید والدین باشید و روش بیولوژیکی تولید یک نوزاد غیر ممکن به نظر می‌رسد، می‌توانید به سادگی با مراحل قانونی صحیح به فرزندخواندگی بروید.
برای او- مادر بودن احساس شگفت انگیزی است و ما در جامعه ای زندگی می کنیم که یک زن بدون بچه دار شدن ناقص است! اما اگر می خواهید مادر شوید، می توانید کسی باشید که به یک مادر نیاز دارد. همچنین به هیچ خرافاتی که به شما وعده مادر شدن می دهد، اعتقاد نداشته باشید. اگر به عنوان یک زوج، شما و همسرتان هر دو برای باردار شدن دارای عوارض پزشکی خاصی هستند، این مشکل تنها با درمان های پزشکی قابل حل است. خوب، نتیجه درمان می تواند در هر دو طرف باشد. به عنوان یک زن و شوهر، باید مهربان باشید تا هر چیزی را که برایتان پیش می آید بپذیرید. شما متقابل می توانید تصمیم بگیرید که یک نوزاد را به فرزندی قبول کنید. اما افتادن در دام دروغین و ترسناک خرافه پذیرفتنی نیست. به خصوص، اگر افراد تحصیل کرده ای مانند شما به این کار ادامه دهند، بقیه جامعه چه پیامی خواهند داشت؟ انسان مخلوق زیبای خداوند است. اگر فکر می کنید که هر تانتریکی می تواند در این مورد به شما کمک کند، در اشتباهید! صمیمیت فیزیکی برای بچه دار شدن الزامی است. اگر شریک زندگی شما و شما هر دو دچار عوارضی هستید، به هیچ روش تقلبی نخورید، به سراغ متخصصان پزشکی بروید!
برای او – به نظر می رسد همسر شما برای بچه دار شدن ناامید است! که از طرف یک زن طبیعی است. چون آن حس مادرانه متفاوت، ملکوتی و سالم است! اما با توجه به موقعیتی که هر دوی شما دارید ممکن است به تعویق بیفتد یا در نهایت دستتان خالی باشد. با این حال، این پایان کار نیست، شما باید به او بفهمانید. با گذراندن هر گونه تقلب و روش نادرست برای بچه دار شدن، او فقط سلامت عقل و سلامت روان خود را مختل می کند. شما باید با او باشید، می دانید که او در این شرایط شکننده است. اجازه نده او در این سفر تنها بماند. اگر خدا چیزی برای شما دارد، آن هدف را درک کنید. دلت را از دست نده و پشت امیدهای واهی فرار نکن. به او بفهمانید که همه این کمک های تنتریک عواقب ناگواری دارد. او باید در زندگی عملی تر باشد. معنویت یک بعد معنادار برای کشف است. اما مادر بودن یا والدین بودن شما را تضمین نمی کند. فقط می تواند به شما کمک کند تا به بالاترین مرتبه فردیت دست یابید، فقط می تواند به شما کمک کند تا حد متوسط ​​خود را روشن کنید. چنین میانبری برای بچه دار شدن از روی معنویت وجود ندارد. شاید شما از آن برای هدف اشتباه استفاده می کنید.