داستان COVID من: با تمام اقدامات احتیاطی که انجام می دادیم ، هرگز تصور نمی کردم که COVID را بگیرم

ساپنا گوپتا تمام اقدامات مهم را برای دور نگه داشتن ویروس مخوف دنبال می کرد اما سرانجام به آن مبتلا شد و همچنین مانند یک حرفه ای با آن مبارزه کرد! در اینجا سفر COVID او است

من با شما صادق خواهم بود – هرگز تصور نمی کردم که COVID را بگیرم! مانند بسیاری دیگر ، مدت زمان ، صابون و ضدعفونی کننده ای که از ماه مارس یا تقویت کننده های سیستم ایمنی بدن ، آب گرم ، بخار و مواد مصرفی کادا در خانه انجام داده ام ، دلیل کافی بر این است که ما از هر طریق ممکن نهایت دقت را برای طفره رفتن و از این ویروس مخوف دوری کنید. و اما در آنجا … وقتی گزارش های آزمایشی را در دست گرفتم ، به شرور صورتم لبخند می زد!

فقط با یک تب خفیف و سرماخوردگی ، تقریباً مطمئن بودم که این تغییر هوا بر من تأثیر می گذارد ، اما میزان خستگی که از روز اول با تب خفیف تجربه کردم ، مرا وادار کرد که هیچ خطری نداشته باشم.

بنابراین ، از روزی که متوجه اولین علامت خود شدم ، منتظر بودم که مشتاقانه از اتاق خارج شوم ، تقریباً مطمئن هستم که گزارش ها منفی خواهد بود ، در اینجا منزوی شدم!

وقتی گزارش ها وارد شد کاملا احساس ناتوانی ، دردسر ، اضطراب و حتی گناه کردم. آن روز در خانه هرج و مرج بود. با یک کلمه موجود در گزارش – مثبت ، من می توانم تصور کنم که 14 روز آینده ما مانند یک بسته کارت خراب شده است. 20 دقیقه ساکت نشستم و گزارش را خواندم و دوباره خواندم و سعی کردم مستقیم فکر کنم.

من به سرعت با پزشک خود تماس گرفتم ، به دنبال مداوا ، جامعه خود را آگاه کردم و برنامه Arogya Setu را به روز کردم. در حالی که من تمام اینها را به صورت مکانیکی کار می کردم ، به این فکر می کردم – چگونه؟ چه زمانی؟ چرا من؟ آیا خانواده من خوب می شوند؟ اکنون چگونه مدیریت خواهیم کرد؟ این بیشتر به آنچه در سر شما می گذرد خلاصه می شود. انتخاب شما این است که در یک شرایط خاص عمل کنید و اینکه چگونه به شما اجازه می دهد احساس کنید.

شما حق دارید احساس ناراحتی ، بدبختی و درماندگی کنید اما در این صورت همچنین می توانید به خودتان ترحم کنید یا خودتان را ببندید و الاغش را لگد بزنید. من دوست دارم آدم بد باشم بنابراین این کار را کردم.

توجه داشته باشید ، من می توانم این کار را انجام دهم نه تنها به دلیل اینکه من یک فرد سر سخت هستم بلکه به این دلیل که مجموعه ای زیبا از خانواده ای کاملاً محکم ، دوستان و همسایگان بسیار دلسوز دارم.

من خوشبختانه فقط یک خفیف داشتم و در هفته اول با چند ناراحتی ، در اتاقم بیدار بودم و مشغول کار ، دوره های آنلاین و Netflix بودم. من از نظر مذهبی تمام اقداماتی را که فرد باید انجام دهد حتی اگر دیگر علائمی نداشته باشید انجام دادم ، چند تمرین تنفسی را انداختم و در حالی که می توانم استراحت زیادی انجام دادم.

استراحت بسیار کمرنگ است و از نظر سلطنتی نادیده گرفته می شود و من نمی توانم به شما بگویم که انجام هر کاری گاهی چقدر مهم است!

بنابراین با داشتن انواع غذاها ، آرزوهای خوب و تماس هایی که برای سرگرم کردن و سرگرم کردن من به من وارد می شود ، من نیز خوش شانس بودم که مهارت های آشپزی سرگرمی خود را تجربه کردم (اتفاقا او یک آشپز خوب است … امیدوارم او حتی بعد از منفی بودن من به آشپزی ادامه دهد) ) و فرزندانم را با شجاعت و پختگی در کارهای خانه مشاهده می کنند در حالی که جلسات آنلاین خود را نیز مدیریت می کنند و دائماً مرا کنترل می کنند! خدای من حتما کاری درست انجام داده ام!

بنابراین در حالی که COVID مشغول از بین بردن نژاد بشر بود ، اولین درسی که آموختم این بود که به خودم زمان و اهمیت بیشتری بدهم. هرگز در مسابقه موش گم نشوید ، مرتب مکث کنید ، توقف کنید و زیبایی اطراف خود را تحسین کنید و به اندازه کافی هوشیار باشید و به چیزهای روزمره ارزش دهید.

در طول مرخصی ، اهمیت ارتباط عمیق تر با مردم ، آسیب پذیری بیشتر در محافل داخلی و ارزش گذاری و دوست داشتن آنها را برای آنچه که هستند به من یادآوری كرد.

من هرگز از نوع درام نبودم ، اما با این حادثه قول دادم که کاملاً از ارتباط سطحی – احساس کاذب بودن – در شبکه های اجتماعی دور باشم.

تمام عقیده من ، COVID به سادگی نمی دانست که چه چیزی درگیر آن است ، اینکه من تصمیم گرفتم با آن روبرو شوم و با آن مبارزه کنم ، و اجازه ندادم آن مرا بشکند و همه قطعاً باید با تمام قدرت به هر شرایط سختی نزدیک شوند.

من صمیمانه امیدوارم که نژاد بشر با پیروزی پیرامون این همه گیری غلبه کند. در حالی که نیروهای پزشکی ما به طور خستگی ناپذیری در حال تلاش برای رسیدن به یک فردای بهتر هستند ، ما فقط می توانیم روند همکاری را با همکاری ، مسئولیت پذیری ، برخورد بیشتر و بیش از هر چیز … انسانی تر ، بدون زحمت بیشتر کنیم.

آیا با COVID-19 مبارزه کردید؟ ما میخوایم همهچیزو دربارش بشنویم. ETimes Lifestyle تمام بازماندگان COVID را فرا می خواند تا داستان های خود را در مورد بقا و امید به اشتراک بگذارند.
برای ما در [email protected] با عنوان “داستان COVID من” در عنوان موضوع برای ما بنویسید.
ما تجربه شما را منتشر خواهیم کرد.