داستان COVID من: شوهر من با COVID به ذات الریه مبتلا شد که همه ما را ترساند

کل خانواده جیوتی استونکار مستقر در بمبئی آزمایش COVID مثبت را انجام دادند. در حالی که او خود را در خانه با پسر 8 ساله خود منزوی کرد ، شوهر و پدرشوهر مجبور شدند در بیمارستان بستری شوند. این خانواده برای از بین بردن ویروس از خانه خود تقریباً یک ماه وقت صرف کردند ، با این حال ، اثرات طولانی مدت ویروس همچنان باقی است. در اینجا داستان COVID او است

شوهر من اولین نفری بود که در خانواده آزمایش COVID مثبت را انجام داد. و هنگامی که من و خانواده ، از جمله پدر همسرم (74 سال) ، پسر (8 سال) و من در روز سوم آزمایش مثبت شوهرم آزمایش کردیم ، از دانستن اینکه همه ما نیز مثبت هستیم شوکه شدیم. این اتفاق در حالی رخ داد که شوهرم را کاملاً در یک اتاق جداگانه جدا کرده بودیم. اما از آنجا که این یک ویروس است ، ممکن است از طریق هوا یا از طریق مواد ضروری که من روزانه دو بار سه بار در اختیار او قرار می دادم پخش شده است.

از روزی که او مثبت شد ، مجبور شدیم ظرف 3-4 روز او را در بیمارستان بستری کنیم. او دمای مداوم می گرفت و همچنین سرفه خشک شدیدی داشت. همچنین ، به عنوان یک روش احتیاطی ، پدر شوهرم را به دلیل سن نیز پذیرفتیم.

من و پسرم در خانه تحت معالجه قرار می گرفتیم ، زیرا هر دو در مقایسه با همسرم وضعیت بهتری داشتیم. دمای هوا نداشتیم اما به مدت 2-3 روز با سرفه خشک احساس و بویایی خود را از دست داده بودم.

اما این شرایط برای همسرم در بیمارستان بسیار دشوار و دشوار بود. او به ذات الریه COVID ، یک سرفه خشک بسیار بد (که به این دلیل نمی توانست صحبت کند) ، درجه حرارت بالا و عوارض دوزهای شدید تزریق و دارو ، بدون بو و بو و غیره مبتلا شد.

من و پسرم 14 روز در خانه قرنطینه بودیم. گرچه من ترسیده بودم ، اما در این شرایط ، تنها بودن با بچه ام در خانه یک چالش بود. شرایطی که همه نزدیکان و نزدیکان شما به طور مجازی ، از طریق تماس و پیام با شما هستند ، اما در صورت بروز هرگونه شرایط اضطراری هیچ کس نمی تواند از شما دیدن کند بسیار تحسین آور بود. من آماده بودم که در صورت لزوم ، ما نیز پذیرفته می شویم ، اما با این وجود تمام تلاشم را می کردم که هر دو نباید در چنین شرایطی قرار بگیریم. از آنجا که هیچ دمایی نداشتیم ، حداقل من می توانم با داروهای پیشنهادی ، غذای سالم و تمرینات / ورزش های تنفسی / پرانایاما و غیره یک روال سالم را دنبال کنم. به نوعی در یک برنامه خوب ، مکمل های ویتامین ، دوره پزشکی پیشنهاد شده و با برخی داروهای آیورودا ، هر دو می توانستیم با آن مبارزه کنیم.

هنگامی که شوهر و پدر همسرم از بیمارستان ترخیص شدند (بعد از 10 روز) ، مجدداً از ما خواستند که جدا شویم و برای احتیاط با یکدیگر مخلوط نشویم. ما آن را دنبال کردیم و بعد از 5 روز ترخیص از بیمارستان ، همه ما آزمایش کردیم تا بررسی کنیم. طبق گزارشات ، من و پسر ، شوهرم منفی بودیم اما گزارش پدر همسرم هنوز مثبت بود! مجدداً به ما دستور داده شد که وی را 1 هفته دیگر در انزوا نگه داریم (همانطور که پزشکان پیشنهاد کردند). و بعد از 8 روز دوباره ما آزمایش کردیم و گزارش او را نیز منفی گرفتیم.

به این ترتیب COVID برای بیرون رفتن از خانه ما 1 ماه طول کشید.

بله ، همانطور که از مردم شنیده ایم ، دریافت گزارش منفی COVID یک آرامش بزرگ است ، اما اینطور نیست. برخی از عوارض را به جا می گذارد که بهبودی و بازگشت به حالت طبیعی (زمان سلامتی) زمان بر است. ضعف ، سرفه خشک / ناراحتی گلو ، خستگی و غیره. فقط می خواهم بگویم که ، از سلامت روحی و جسمی خود به خوبی مراقبت کنید!


آیا با COVID-19 مبارزه کردید؟ ما میخوایم همهچیزو دربارش بشنویم. ETimes Lifestyle تمام بازماندگان COVID را فرا می خواند تا داستان های خود را در مورد بقا و امید به اشتراک بگذارند.
برای ما در [email protected] با عنوان “داستان COVID من” در عنوان موضوع برای ما بنویسید.
ما تجربه شما را منتشر خواهیم کرد.