داستان COVID من: “من ابتدا تست منفی دادم اما در آزمایش مجدد نتیجه مثبت گرفتم”

آزمایش آزمایش تانوجا تریپاتی مستقر در الله آباد با دو فرزندش مثبت بود. آنها پس از یک منفی کاذب ، مجدداً امتحان کردند و نتیجه مثبت گرفتند. در حالی که فرزندانش بهبود یافته اند ، او هنوز با COVID طولانی دست و پنجه نرم می کند. این سفر اوست

من COVID را با دو بچه 9 ساله و 11 ساله مثبت آزمایش کردم. وقتی آزمایش مثبت دادم ، باورم نمی شد. من سالم بودم و هرگز به جز دیابت هیچ مشکلی از قبل نداشتم ، اما دیابت من به خوبی کنترل و کنترل می شود.

من در تاریخ 2 سپتامبر آزمایش مثبت دادم و اولین علائم ، سردرد ، بدن درد و تب را در 29 آگوست مشاهده کردم. من به همراه بچه هایم به سراغ COVID رفتم و همه ما منفی کاذب را آزمایش کردیم. روز بعد ، ما گلودرد داشتیم و تب من از 99 تا 102 شروع به نوسان کرد. ما دوباره برای آزمایش رفتیم و این بار هر سه مثبت آزمایش کردیم. پسرم راجات بدون علامت بود و دخترم ناویکا (9 ساله) تب ، سردرد و بدن درد داشت. به مدت 3 روز تب ما دائماً می آمد و می رفت و من هم دچار تعریق و لرزیدن شدم. راستش ، قبل از ابتلا به COVID ، هرگز تصور نمی کردم که این وضع بد باشد.

علائم دیگر مانند از دست دادن بو ، از دست دادن اشتها ، تنگی قفسه سینه ، فشار و احتقان و احساس وحشتناک و وحشتناکی مریض است. گرفتگی سینوس من بدتر شد. ضربان نبض من تا 130 رسید. من از ناحیه گردن درد کمر داشتم.

مشکل تنفس بد نبود اما بعد از 6 دقیقه پیاده روی ، میزان اکسیژن من به 95 رسید. بعد از روز 9 ، اسهال بدی داشتم و خستگی شدید داشتم ، مشکل ژرد و ریفلاکس اسید بدتر بود.

در طول دوره COVID ، سطح قند من بسیار نوسان داشت و التهاب دردناکی در معده و قفسه سینه داشتم. من همچنین با مشکلات خواب (بی خوابی) روبرو شدم. هر 2 ساعت بیدار می شدم. من اغلب می شنیدم که موبایلم بوق می زد. احساس می کردم سوزن به صورت و گردن من مشت می زند. من همچنین دچار از دست دادن حافظه کوتاه مدت ، عصبانیت و اضطراب شدید شدم. متوجه شدم که سنکوپ مانند مغز من مه آلود و آهسته و تخلیه است.

رفتار

در طول COVID ، من داروهای ایورمکتین روی (انسداد RNA) ویتامین C و D ، آسپرین (خون را رقیق می کند) ، داکسی سایکلین (آنتی بیوتیک) ، پاراستامول ، مفتال ، مولتی ویتامین و مونتلوکاست مصرف کردم. ما آب داغ و گیلوی کادا (مخلوط با تولسی ، زنجبیل زردچوبه ، فلفل بلند ، فلفل سیاه ، دارچین ، آشواگاندا) برداشتیم. علاوه بر این ، ما دو بار در روز شیر زردچوبه و بخار می گرفتیم.

بعد از 14 روز ، آزمایش COVID منفی است. فرزندانم به زودی بهبود یافتند اما پس از 4-5 روز ، مرحله دوم بیماری من با نشان دادن علائم مکرر آغاز شد. بعد از اثر التهاب COVID هنوز طرف هستم. تست منفی پایان سفر من نبود.

درمان COVID را ارسال کنید

بعد از 90 روز ، آزمایش خون Crp من 6.7 است که بسیار بالاتر است ، زیرا التهاب وجود دارد. سردرد ، خستگی ، درد و فشار قفسه سینه ، مشکلات خواب ، خارش چشم ، اضطراب از جمله علائمی است که من تجربه کردم.

من هنوز کادا ، شیر زردچوبه مصرف می کنم و با دستگاه تنفس سنج ورزش های تنفسی انجام می دهم. من در حال تمرین یوگا ، پرانایام و مصرف داروهایم هستم. من همچنین به فرزندانم ویتامین C ، روی ، ویتامین D ، ویتامین b ، گیلوی ، کادا ، شیر زردچوبه می دهم.

COVID ثابت کرد که یک هدیه عجیب است. این باعث شد من درک کنم چیزهایی که مردم تعقیب می کنند مهم نیستند ، سلامتی مهمترین است. مراقبت از خود و آگاهی بسیار مهمتر است.

(تصویر نمایندگی استفاده شده)

آیا با COVID-19 مبارزه کردید؟ ما میخوایم همهچیزو دربارش بشنویم. ETimes Lifestyle تمام بازماندگان COVID را فرا می خواند تا داستان های خود را در مورد بقا و امید به اشتراک بگذارند.

برای ما در [email protected] با عنوان “داستان COVID من” در عنوان موضوع برای ما بنویسید.
ما تجربه شما را منتشر خواهیم کرد.

نظرات بیان شده در این مقاله نباید جایگزین توصیه های پزشک باشد. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با پزشک معالج خود مشورت کنید.