در اوج حملات تروریستی در اروپا ، نماینده پارلمان اروپا فرانسوی از اتحادیه اروپا می خواهد تا “دوش گرفتن” به ترکیه ، پاکستان را با یارانه متوقف کند

بروکسل: نیکولاس بی ، نماینده فرانسوی پارلمان اروپا (MEP) ، از ترکیه و پاکستان به عنوان کشورهای نگران کننده در میان حمله تروریست ها در اروپا نام برد. اتحادیه اروپا (اتحادیه اروپا) برای جلوگیری از “دوش گرفتن” آنکارا و اسلام آباد با یارانه ها و تسهیلات گمرکی ، ترجیح می دهد که علیه آنها تحریم کند.
“در جلسه عمومی پارلمان اروپا در ماه نوامبر ، 11 نماینده پارلمان اروپا ، نیكولاس بای از گروه هویت و دموكراسی ، با توجه به تهدیدهای ناشی از هر دو كشور ، سخنان محكمی علیه كمك اروپا به پاكستان و تركیه داشت. اظهارات نماینده پارلمان اروپا در چارچوب بحث “در مورد” مبارزه با تروریسم ، آزادی بیان و آموزش “،” در بیانیه مطبوعاتی قرائت شد.
نیکولاس بی در صحبت با کمیسار اروپا ، یلوا یوهانسون ، مسئول امور داخلی ، نسبت به حمایت کمیسیون اروپا از کشورهای نگران کننده انتقاد کرد. “شما به کشورهایی مانند پاکستان و ترکیه با یارانه و تسهیلات گمرکی دوش می گیرید. ما می خواهیم آنها را تحریم کنیم!”
MEP Bay با پیوند دادن تهدیدات تروریسم به مهاجرت ، هشدار جدی داد که آخرین حملات تروریستی در پاریس توسط مهاجران وارد شده به اروپا انجام شده است.
نماینده مجلس با اشاره به اینکه حملات تروریستی سال گذشته در سراسر اروپا در وین مادرید ، لندن ، پاریس ، نیس ، میلان ، برلین ، آمستردام ، تولوز ، استکهلم و سن پترزبورگ اتفاق افتاد ، تشخیص داد که “هیچ قربانی نباید فراموش شود!”
“سه حمله آخر در فرانسه توسط افرادی با سابقه مهاجر انجام شده است: این یک پاکستانی بود که در پاریس به روزنامه نگاران حمله کرد ؛ این یک چچنی بود که گلوی یک معلم را در Conflans-Sainte-Honorine برید ؛ این یک تونسی بود ، تازه وارد از طریق لامپدوسا ، که سه نفر را در کلیسایی در نیس به قتل رساند. ”
بای خاطرنشان کرد که از زمان حملات مادرید در سال 2004 ، 450 نفر توسط این افراد کشته شده اند تروریست های اسلامگرا در اروپا و اروپا هویت خود را از دست می داد.
وی گفت: “آنها به خاطر آنچه كه هستیم به ما حمله می كنند نه به آنچه كه انجام می دهیم. اگر از نام بردن از دشمن امتناع ورزیم ، نمی توانیم این نبرد را انجام دهیم.”
بای در طی مداخله خود هر دو کشور ترکیه و پاکستان را به عنوان کشورهای نگران کننده بیان کرد: “اردوغان نیز در حال حرکت به جلو است زیرا اتحادیه اروپا جرات اقدام ندارد ، او با ارمنستان و در لیبی با استقرار جهادی ها از صفوف دا ‘جنگ می کند. esh ، او قاره ما را با براندازی مهاجر تهدید می کند ، وی در حال تبدیل کلیسای کلیسای سنت سوفی به مسجد است. ”
بی همچنین کمیسیون را برای تأمین بودجه سازمانهای اسلامی انتقاد کرد و اظهار داشت که مبلغ 6/5 میلیون یورو به وی اعطا شده است اخوان المسلمین شبکه های. “در مجموع ، طی 5 سال گذشته ، اتحادیه اروپا 36.5 میلیون یورو به طور مستقیم به سازمانها یا پروژه های اسلامگرا پرداخته است.
این بحث در پی حملات تروریستی اخیر است که در فرانسه و اتریش رخ داده است. رئیس پارلمان اروپا ، دیوید ساسولی ، قبل از بحث و گفتگو ، پارلمان اروپا را با بیان اینکه “مبارزه با انواع افراط گرایی” یک مسئولیت مشترک است ، افتتاح کرد.