دولت استرالیا سیگار کشیدن و استعمال دخانیات را سرکوب می کند

کانبرا: استرالیا‘s تنباکو مالیات در چهار سال آینده میلیاردها دلار افزایش خواهد یافت زیرا دولت با سیگار و دخانیات سرکوب می کند. بخار کردن.
مارک باتلر، وزیر بهداشت روز سه‌شنبه گفت، از آنجایی که دولت در تلاش است تا از اعتیاد نسل بعدی به نیکوتین جلوگیری کند، ویپینگ تفریحی ممنوع خواهد شد.
باتلر گفت که مالیات بر تنباکو از سپتامبر سالانه 5 درصد افزایش می یابد – که در مجموع 3.3 میلیارد دلار استرالیا (2.2 میلیارد دلار) طی چهار سال افزایش یافته است. این به دنبال افزایش 234 میلیون دلاری استرالیا (157 میلیون دلار) برای مقررات سخت‌تر سیگارهای الکترونیکی، از جمله کنترل‌های جدید بر واردات و بسته‌بندی آن‌ها است.
دولت با ایالت‌ها و مناطق همکاری خواهد کرد تا فروش ویپ‌ها را در خرده‌فروشی‌ها و فروشگاه‌های رفاه تعطیل کند و گرفتن نسخه برای استفاده درمانی را آسان‌تر کند.
برای مقابله با بازار سیاه رو به رشد، دولت استانداردهای محصولات ویپ را افزایش خواهد داد، از جمله با محدود کردن طعم و رنگ. این کار به بسته بندی دارویی مانند، کاهش حداکثر غلظت و حجم نیکوتین مجاز و ممنوعیت ویپ های یکبار مصرف نیاز دارد.
باتلر به کودکان زیر 4 سال اشاره کرد که پس از استفاده از ویپ برای ارائه ایده ای در مورد مقیاس مسئله بهداشت عمومی، به خط تلفن سموم ایالت ویکتوریا گزارش شده اند.
باتلر گفت: “این محصولی است که کودکان ما را هدف قرار داده است.” ویپینگ به مسئله رفتاری شماره 1 در دبیرستان ها تبدیل شده است و در مدارس ابتدایی در حال گسترش است. این باید پایان یابد.
باتلر گفت که دستاوردهای سخت به دست آمده در سلامت عمومی مربوط به کاهش مصرف سیگار را می توان با “تهدید جدید” خنثی کرد.
استیو رابسون، رئیس انجمن پزشکی استرالیا، گروه پزشکان برجسته کشور، از این اقدام حمایت کرد. او گفت: “ما می دانیم که نسل جدید استرالیایی ها در حال گیرکردن به ویپ ها هستند و این یک ابتکار عالی است.”
ارین لالور، مدیر عامل بنیاد الکل و مواد مخدر گفت: اکثر افرادی که در استرالیا سیگار می‌کشند از محصولات غیرقانونی استفاده می‌کنند، بدون اینکه بدانند چه چیزی در آنها وجود دارد.
او گفت: “بعضی از افرادی که ویپ می کنند، از جمله جوانان، ممکن است ناآگاهانه نیکوتین مصرف کنند و وابستگی ایجاد کنند.”
یک کمپین سلامت عمومی 63 میلیون دلار استرالیا (42 میلیون دلار) راه اندازی خواهد شد تا استرالیایی ها را از مصرف سیگار ناامید کند و کسانی را که قبلاً مجبور به ترک سیگار هستند تشویق کند. برنامه‌های حمایتی برای کمک به استرالیایی‌ها برای ترک سیگار با سرمایه‌گذاری 30 میلیون دلار استرالیا (20 میلیون دلار) تقویت می‌شود و آموزش پزشکان در مورد سیگار کشیدن و ترک نیکوتین تقویت می‌شود. دولت 140 میلیون دلار استرالیا (94 میلیون دلار) دیگر را برای برنامه ای که به مردم بومی کمک می کند تا سیگار نکشند، متعهد خواهد شد که شامل مصرف سیگار نیز می شود.
استرالیا با 11.2 درصد از استرالیایی های 15 ساله و بالاتر در سال 2019، یکی از کمترین میزان سیگار کشیدن را در میان کشورهای سازمان همکاری اقتصادی و توسعه دارد.