رئیس انتخابات روسیه رأی رئیس جمهور آمریکا را تردید می کند

مسکو: روسیهرئیس انتخابات روز دوشنبه گفت که رای گیری از طریق پست در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده زمینه تقلب گسترده رای دهندگان را بازتاب داده است ، دونالد ترامپ.
الا پامفیلوا ، رئیس کمیسیون انتخابات روسیه ، گفت که او به دقت رأی گیری از طریق پست الکترونیکی را در ایالات متحده مطالعه کرده و این روند را در برابر تقلب آسیب پذیر دانسته است.
پامفیلووا به آژانس خبری دولتی TASS گفت: “برای من نتیجه گیری روشن است: این تجزیه در شکل آمریکایی آن زمینه گسترده ای برای جعل احتمالی را فراهم می کند.”
وی به احتمال تکرار رأی دادن ، از دست دادن غیر قابل توضیح آرای “ناخواسته” ، رأی دادن در میان افراد درج شده درگذشته و “عدم کنترل سیستمی بر کل روند رأی دادن” اشاره کرد.
ترامپ از پذیرفتن شکست به رئیس جمهور منتخب ایالات متحده جو بایدن امتناع ورزیده و سعی در شک و تردید در مورد نتایج انتخابات دارد – بدون ارائه شواهد.
به ویژه ترامپ انتقادات خود را معطوف به آرا-پستی کرد که امسال افزایش یافت و به شدت به دموکرات ها متمایل شد.
روسیه به دخالت در انتخابات 2016 آمریكا برای كمك به انتخاب ترامپ متهم شد ، به این امید كه او خط مشی نرم تری با مسکو.
انتظار می رود که بایدن موضع سختگیرانه تری اتخاذ کند و در طول مبارزات انتخاباتی ترامپ را به دلیل “آغوش بسیاری از خودکامه ها در سراسر جهان ، با شروع (رئیس جمهور روسیه) ، مورد انتقاد قرار داد. ولادیمیر پوتین
پوتین از معدود رهبرانی است که هنوز به بایدن تبریک نگفته است.

در ویدئو: رئیس انتخابات روسیه تردید را در نظرسنجی ریاست جمهوری ایالات متحده ایجاد می کند