سرآشپز مشهور جیمز مارتین خواستار ممنوعیت مارگارین شد و می گوید تقریباً پلاستیکی است!

برای هر علاقه‌مند به غذا و آشپزی، سرآشپزهای مشهور دست کمی از استادان (گورو) ندارند و هر چیزی را که به اشتراک می‌گذارند مانند یک مانترا به نظر می‌رسد. اما اخیراً توصیه ای از سرآشپز مشهور جیمز مارتین توجه ها را به خود جلب کرد و اینترنت را تحت تأثیر قرار داد. در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد آن بدانید!
چرا جیمز مارتین درخواست ممنوعیت منگنه ها را می کند؟

طبق گزارش روزنامه دیجیتال، ایندیپندنت، سرآشپز مشهور و طرفدار آشپزی، جیمز مارتین، پخت و پز و پخت مارگارین را “وحشتناک” و “دو عنصر دور از پلاستیک” خواند و توصیه کرد که از مغازه ها منع شود. اینم چرا..

دلیل واقعی
جیمز مارتین، میزبان و سرآشپز سابق آشپزخانه شنبه اظهار داشت که اکثر مردم از مواد پنهان استفاده شده برای تهیه مارگارین آگاه نیستند. بنابراین، او احساس می کند که باید ممنوع شود. در مصاحبه با ساندی پست، سرآشپز بیان کرد که «مارگارین باید ممنوع شود. این چیزهای وحشتناک و وحشتناکی است، دو عنصر با پلاستیک فاصله دارد، چیز وحشتناکی است. این غذای آماده است، غذای بسته بندی شده، نمک پنهان، چربی پنهان است. مشکل این کشور همین است.»

فوتوجت (11)

مارتین همچنین اضافه کرد که او شیر، کره و خامه پرچرب را ترجیح می دهد زیرا “بچه کشاورز” است. او همچنین خاطرات کودکی خود را با یادآوری روزهایی که در سال‌های اولیه زندگی‌اش در خانه شیر کم‌چرب نبود، تعریف کرد. وی افزود: مشکل این کشور همین است. این کره موجود در بلوک کره یا کره ای نیست که روی نان تست خود می زنید،» با تأکید شدید بر ممنوعیت مارگارین.

کره بهتره؟
جیمز مارتین روزهای اولیه خود را به یاد می آورد و عشق خود را به کره ابراز کرد. در واقع، جیمز مارتین همچنین کتاب آشپزی خود را با عنوان کره راه‌اندازی کرده است که مجموعه‌ای از حدود 130 دستور غذای عجیب و غریب حاوی «بزرگ‌ترین ماده غذایی جهان» دارد.

فوتوجت (12)

چی بهتره؟
کره اساساً یک محصول لبنی است که از کوبیدن خامه تازه تهیه می شود. از طرف دیگر مارگارین به عنوان جایگزینی برای کره تهیه می شود که با روغن گیاهی و مواد و مواد نگهدارنده نامشخص تهیه می شود که آن را بدتر از کره می کند.