شرایط رفتن پست به اکسپلور اینستاگرام چیست؟

یکی از جذاب ترین بخش های اینستاگرام، اکسپلور اینستاگرام است که ورود پست ها به این بخش برای صاحبین کسب و کارهای اینستاگرامی بسیار مهم است. چون با ورود پست های پیج شان به اکسپلور می توانند ورودی بسیار بالایی دریافت کنند و در نهایت فالوورهای پیج شان زیاد می شود.

شاید فکر کنید وارد کردن پست ها به اکسپلور اینستاگرام کار سختی باشد در صورتی که اینطور نیست! اگر با معماری اکسپلور اینستاگرام آشنا شوید راز اصلی ورود به اکسپلور را خواهید دانست. البته فقط به اکسپلور رفتن پست ها مهم نیست! ماندن درون اکسپلور مهم تر است چون باعث می شود فالوورهای بیشتری را جذب کنید.

برای اینکه بتوانید پست های خود را به اکسپلور اینستاگرام ببرید ابتدا باید شرایط رفتن پست ها به اکسپلور را بدانید. سپس به راحتی هر پستی را که منتشر می کنید درون اکسپلور مشاهده خواهید کرد. در این مقاله دقیقا قصد داریم در این مورد با شما صحبت کنیم. پس اگر دوست دارید پیج تان را به اکسپلور ببرید و کلی ورودی جذب کنید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

 

اکسپلور اینستاگرام چیست؟

اکسپلور اینستاگرام جایی برای دیدن شدن بیشتر پست ها و پیج ها در اینستاگرام است. اکسپلور اینستاگرام با توجه علایق کاربران پست هایی را بهشان نشان می دهد که ممکن است ساعت ها درگیر آن شوند. اینستاگرام هوش مصنوعی طراحی شده در الگوریتمش به راحتی می تواند علایق کاربران را تشخیص دهد و درون اکسپلور هم محتوایی را به آن ها نشان می دهد که ساعات بیشتری در این پلتفرم محبوب سرگرم باشند.

حالا چرا اکسپلور به درد کسب و کارهای اینستاگرام می خورد؟ همانطور که متوجه شدید اکسپلور محیط سرگرم کننده برای کاربران است به همین دلیل اگر پست های شما در آن جا حضور داشته باشد احتمال اینکه ورودی بالایی جذب کند زیاد است. در نهایت هم منجر به افزایش فالوور پیج تان می شود چون افرادی که از اکسپلور پست شما را می بینند به احتمال خیلی زیاد وارد پیج تان هم می شوند و پیج تان را فالو می کنند.

 

چرا ورود پست ها به اکسپلور خیلی مهم است؟

یکی از بهترین روش ها برای جذب فالوور واقعی اینستاگرام گرفتن ورودی از اکسپلور است چون هیچ هزینه ای برای شما ندارد و افراد با میل خودشان پیج تان را فالو می کنند. البته در بسیاری از مواقع نسبت به ویو و لایک هایی که پست تان در اکسپلور می خورد تعداد افرادی که پیج تان را فالو می کنند خیلی کم است اما مهم این است که واقعی و هدفمند هستند.

اگر بخواهید از طریق تبلیغات در اینستاگرام اقدام به بالا بردن فالوورهای پیج تان کنید باید بدانید که هزینه های زیادی را برای شما در بر دارد و در بسیاری از مواقع اصلا شدنی نیست! جدا از این مورد ممکن است خیلی از پیج هایی ک تبلیغات تان را به آن ها واگذار می کنید فالوور فیک برای پیج تان بزنند. اما اگر روی اکسپلور اینستاگرام سرمایه گذاری کنید قطعا شانس بیشتری برای جذب فالوور هدف خود خواهید داشت. بزرگترین مزیت اکسپلور این است که دائما می توانید فالوور جذب کنید یعنی اگر بتوانید پست های خود را وارد اکسپلور کنید به مرور زمان هر پستی که منتشر می کنید خود به خود وارد اکسپلور می شود و ورودی بالایی جذب می کند. این یعنی جذب فالوور واقعی به صورت دائمی!

 

چرا پست هایمان وارد اکسپلور نمی شود؟!

مهم ترین دلیلی که نمی توانید پست های خود را وارد اکسپلور کنید این است که با معماری اکسپلور آشنا نیستید! نمی دانید اینستاگرام چه پست هایی را وارد اکسپلور می کند. این که چه پستی را چه زمانی در اینستاگرام منتشر کنیم تاثیر بسیار زیادی روی اکسپلور رفتن آن پست دارد.

اما دلایلی که باعث می شود هیچ وقت پست های خود را در اکسپلور نبینید عبارت اندز: عدم استفاده از کاور جذاب برای پست، عدم استفاده از عنوان جذاب، عدم استفاده از رنگ های اکسپلور (مثل زرد و …)، عدم استفاده از المان های بصری در کاور پست، استفاده نکردن از موزیک پس زمینه، زیاد بودن تایم ویدیو و … که تمام این موارد روی اکسپلور نرفتن پست تان اثر گذار است. حالا چه کار باید کنیم پست هایمان وارد اکسپلور بره؟ در ادامه همراه ما باشید تا مفصل به شما توضیح بدهیم.

 

چگونه پست های خود را به اکسپلور اینستاگرام برسانیم؟

برای وارد شدن پست هایتان به اکسپلور اینستاگرام دو مورد را باید در نظر بگیرید. اول اینکه پست تان باید وارد اکسپلور شود و دوم اینکه باید در اکسپلور ماندگار شود چون خیلی از پست ها وارد اکسپلور می شوند و ماندنی نمی شوند و هیچ ورودی دریافت نمی کنند!

برای وارد شدن پست به اکسپلور اول باید کاری کنید تا اینستاگرام متوجه شود که پست شما در چه موضوعی است. یعنی پست شما باید طوری باشد که اینستاگرام موضوع پست شما را به خوبی تشخیص دهد. برای اینکار باید از عنوان و کاور پست کاملا واضح استفاده کنید. دوم اینکه باید کاری کنید تا اینستاگرام متوجه این شود که از پست تان استقبال خوبی شده. یعنی در لحظات ابتدای از انتشار پست تان باید لایک، کامنت، شیر و سیو بالایی گرفته باشد. در این صورت است که پست شما در اکسپلور اینستاگرام دیده می شود.

بعد از اینکه پست تان به اکسپلور رفت باید به قدری جذاب باشد که افرادی که در اکسپلور پست تان را می بینند (یعنی فالوور پیج تان نیستند!) هم لایک و کامنت، شیر و سیو زیادی داشته باشند. در این صورت است که اینستاگرام متوجه جذابیت بالای پست تان می شود. چون افرادی که شما را فالو نداشته اند هم به پست تان بازخوردهای خوبی نشان داده اند.

 

آیا از خدمات ورود به اکسپلور اینستاگرام استفاده کنیم؟

در بسیاری مواقع صاحبین پیج ها برای اینکه پست های مهم خود را وارد اکسپلور اینستاگرام کنند اقدام به خرید اکسپلور اینستاگرام می کنند. در واقع سایت هایی وجود دارند که خدمات تضمینی ورود به اکسپلور اینستاگرام ارائه می کنند و شما می توانید از این خدمات استفاده کنید. این خدمات شامل ریچ و ایمپرشن پست اینستاگرام به همراه سیو و شیر پست است. شاید این سوال برای شما پیش بیاید که آیا واقعا فایده ای هم دارد یا خیر؟! اگر از سایت مطمئن برای خرید اکسپلور اینستا اقدام کنید قطعا تاثیر گذار خواهد بود. اما فراموش نکنید باید برای پستی از پیج تان ورودی اکسپلور بخرید که واقعا ارزش داشته باشد یعنی واقعا جذاب باشد که زمانی که به اکسپلور رفت بتواند حداقل فالوور را برای شما جذب کند.

 

جمع بندی و پایان

اگر روی اکسپلور اینستاگرام سرمایه گذاری کنید قطعا برنده خواهید بود چون با هزینه های بالایی که کسب و کارهای اینترنتی دارند بهترین جایگزین برای تبلیغات است. خیلی خوبه که بتوانید به صورت رایگان از اکسپلور ورودی جذب کنید و فالوورهای واقعی پیج تان را افزایش دهید. ما در این مقاله سعی کردیم در مورد معماری اکسپلور و هر آنچیز که نیاز داشته باشید برای وارد کردن پست هایتان به اکسپلور بدانید را بگوییم. در آخر هم یک پیشنهاد خوب برای افرادی که دوست دارند پست هایشان به اکسپلور برود دادیم. امیدواریم از این مقاله استفاده کافی را برده باشید. اگر سوالی داشتید در قسمت کامنت ها از ما بپرسید.