صابون خانگی خود را درست کنید و آن را به دوستان خود هدیه دهید

این یک پروژه DIY است که دوستان و خانواده آن را دوست دارند. صابون خانگی زیبا که با روبان ، چشمه ای از اسطوخودوس یا کمی دارچین پیچیده شده است یکی از بهترین هدیه ها برای هدیه دادن به هر کسی است و از آنجا که مواد شیمیایی مضر ندارد ، برای پوست نیز مهربان است. در اینجا چگونگی تهیه آن در خانه تنها با چند ماده اولیه و چند مهارت شسته و رفته ارائه شده است …

این چیست

در اصل ، یک تکه صابون ترکیبی از چربی یا روغن و قلیایی به نام لیه است که هیدروکسید سدیم است. اینها در فرآیندی به نام صابون سازی مخلوط و گرم می شوند تا صابون حاصل شود. فراموش نکنید که قبل از شروع دستکش لاستیکی ضخیم ، عینک ایمنی و پیش بند را روی خود داشته باشید.

صابون اسطوخودوس

عکس

محلول لیس خود را با افزودن آرام هیدروکسید سدیم به آب مقطر و هم زدن دقیق آن درست کنید. هنگام انجام این کار همیشه از ماسک و دستکش استفاده کنید. در یک ظرف دیگر ، روغن زیتون و کره کاکائو را ذوب کنید و اسانس اسطوخودوس و شاید پچولی (برای عطر) را در آن مخلوط کنید. آن را خوب هم بزنید و این را در قالب بریزید. اجازه دهید تا خودش را بگیرد و سپس به صورت برش یا شکلی که نیاز دارید برش دهید.

صابون گلاب معطر

pjimage - 2020-11-05T214312.239

صابون گل سرخ با روغن هایش یک درمان پوستی است زیرا باعث تغذیه پوست ، نرم و نرم شدن آن می شود. برای این کار به روغن اساسی و گلبرگ نیاز دارید. تزریق گلبرگ های گل سرخ و آب گرم را در یک ظرف شیشه ای آماده کنید. عینک و دستکش خود را بپوشید و آهسته آهسته را در گل رز بریزید. روغن زیتون و کره درخت قلم را در آن اضافه کنید. آن را درون قالب ها بریزید و بعد از اینکه نیمه تمام شد ، آن را در میله ها برش دهید. در این مرحله می توانید چند گلبرگ گل رز کوچکتر نیز اضافه کنید.

صابون لیمو مرکبات

عکس



آب را در قابلمه ای گرم کنید و مقداری صابون گلیسیرین بدون بو در آن بریزید. هنگامی که شروع به ذوب شدن کرد ، پوست لیمو را به آن اضافه کنید. روغن ضروری را برداشته و به آن اضافه کنید. آن را داخل قالب ها بریزید و تنظیم کنید.