صندلی های تشریفاتی برای استفاده مجدد برای تاج گذاری

صندلی تشریفاتی و تاج و تخت، که به طور سنتی برای مراحل مختلف تاج گذاری استفاده می شود، برای تاج گذاری پادشاه چارلز سوم در تاریخ 6 مه مجددا استفاده خواهد شد. پادشاه و همسر ملکه علاوه بر صندلی سنت ادوارد، در صندلی های املاک و تاج و تخت خواهند نشست. صندلی در نقاط مختلف در طول خدمت.

صندلی های املاک

این صندلی ها در صورت نیاز حفظ، بازسازی و مناسب سازی شده اند. و اعلیحضرت هم همین را به نفع پایداری انتخاب کرده اند. صندلی های املاک در سال 1953 توسط شرکت لندنی White, Allom and Company برای تاجگذاری ملکه الیزابت دوم در سال 1953 ساخته شد.

صندلی های املاک

Chairs of Estate به سبک قرن هفدهم از چوب راش کنده کاری شده و طلاکاری شده ساخته شده است. رمزهای ملکه الیزابت دوم و شاهزاده فیلیپ در برانکارد کنده کاری شده از چوب طلایی که به پاهای جلویی با نشان های ملی گل رز، خار و شبدر می پیوندد، حضور دارند.
رمزهای جدید صندلی ها به جای رمزهای ملکه الیزابت دوم و شاهزاده فیلیپ توسط مدرسه سلطنتی سوزن دوزی دست دوزی شده است. اثاثه یا لوازم داخلی توسط اثاثه یا لوازم داخلی خانوار سلطنتی از جمله استفاده مجدد از قیطان اصلی و تزئینات تکمیل شد.

صندلی های املاک در بخش های اولیه خدمات و برای تاج گذاری ملکه استفاده خواهد شد.

صندلی های تخت

صندلی های تاج و تخت برای تاجگذاری پادشاه جورج ششم و ملکه الیزابت در سال 1937 ساخته شدند. پادشاه و ملکه برای تاجگذاری و ادای احترام روی این صندلی ها خواهند نشست.

الیزابت دوم

صندلی ها توسط محافظان مبلمان Royal Collection Trust محافظت شده اند. مخمل ابریشم زرشکی با مخمل و تزئینات جدید جایگزین شده است. قیطان ابریشمی و حاشیه داربست جدید، که تزیینات اصلی صندلی های تخت را تکرار می کند، توسط Heritage Trimmings Ltd دربی بافته شده است. مدرسه سلطنتی سوزن دوزی، نشان اصلی گلدوزی شده روی صندلی کینگ را قبل از انتقال آن روی مخمل جدید حفظ کرد.

نشان جدید ملکه با استفاده از تکنیک سایه ابریشم روی صندلی تخت دوزی شده است.

صندلی سنت ادوارد (صندلی تاج گذاری)

صندلی تاج گذاری

بیش از 700 سال پیش از بلوط بالتیک ساخته شده و اولین بار در مراسم تاجگذاری پادشاه ادوارد دوم استفاده شد. در جریان تاجگذاری اعلیحضرت در 6 می، اعلیحضرت بر روی صندلی سنت ادوارد تاجگذاری خواهد کرد.

پس از تاج گذاری، صندلی ها به حراج گذاشته می شود و عواید آن صرف امور خیریه می شود.