طراحی لبخند دیجیتال چست؟

کجی ناهماهنگی بین دندانها در طراحی لبخند درمان می کنند. برای اینکه مشکلات مختلف دندان ها به خوبی تشخیص داده شده و به بهترین شکل درمان شوند لازم است که تصاویر دیجیتال و رادیوگرافی از دندان ها تهیه گردد. در صورت عدم رضایت شخص، این امکان وجود دارد که نوع و شکل طراحی انجامشده با توجه به سلیقه شخص و نزدیک به آن تغییر طراحی لبخند دیجیتال چیست پیدا کند. سپس با استفاده از ابزارهای موجود در نرمافزار، لبخند شخص ویرایش شده و شکل جدیدی از لبخند با توجه به ویژگیهای ظاهری فرد طراحی میشود. امروزه با توجه به پیشرفت روز افزون ابزار و تکنیک های دندانپزشکی، برای به وجود آوردن یک لبخند جذاب و دلنشین از روش های مختلفی استفاده می شود.

سیستم DSD یا طراحی لبخند دیجیتال یک سیستم کاملاً منحصر به فرد است که برای اولین بار طراحی لبخند بیمار کاملاً دیجیتالی و بصورت رایانه ای و با برنامه های نرم افزاری خاص انجام می شود. طراحی لبخند دیجیتال یک برنامهریزی جهت درمان برای دندانپزشکی زیبایی میباشد، که در آن ارزیابی رابطه، زیباشناسی بین دندانها، لثه، لبخند و صورت، از طریق خطوط و نقشههای دیجیتالی که بر روی عکسهای چهره و دندانهای قدامی انجام میشود، به دست میآید. بنابراین ، مفهوم DSD به دندانپزشکان اجازه می دهد لبخند دیجیتالی را که نمایانگر شخصیت و زیبایی بیمار است را ارایه دهند.

در صورت عدم تناسب مناسب لثه ها نیاز به درمانهای زیبایی لثه ضروری است. امروزه داشتن دهان بدون مشکلات بیولوژیکی تنها ملاک رضایت بیماران عزیز نیست و آنها می خواهند با هماهنگی طبیعی و هماهنگ با ویژگی های صورت ، لبخند زیبایی را بکشند که همه اینها در طرح لبخند دیجیتال (DSD) تعبیه شده است. مفاهیم کلی مبتنی بر آنالیز اجزای صورت و لبخند و شکل دندان بیمار و هماهنگی بین اجزای چشم ، لب ، ابرو با استفاده از مجموعه پارامترهای از پیش تعیین شده عکسهای دیجیتال با کیفیت بالا و هماهنگی دقیق است. پس از انجام مراحل اولیه کارشناس لابراتوار اقدام به ساخت وسیله ای میکند تا دندانپزشک طرح لبخند تایید شده را به صورت موقت بر روی شخص پیاده سازی کند.

درنتیجه قبل از انجام هر نوع درمان، نتیجه نهایی کار به شخص متقاضی طراحی لبخند نشان داده میشود. 5- پیش بینی نتیجه نهایی و در نتیجه بهبود نتیجه بالینی از طریق فناوری دیجیتال. یک هدف مهم در درمان زیبایی این است که نتیجه نهایی باید به انتظارات بیمار نزدیک باشد و همچنین سبب بهبود زیبایی صورت و لبخندش شود. دو مرتبه مسواک زدن و یک مرتبه کشیدن نخ دندان در طول روز می توانند به نگه داشتن لبخند در وضعیتی عالی کمک کنند.