فال روزانه شما: 28 آوریل 2023

برای اطلاع از طالع بینی امروز 28 آوریل 2023، همانطور که توسط اخترشناس Pandit Jagannath Guruji پیش بینی شده است، به پایین بروید.

برج حمل

بعد از مدتی برای چیزهایی خرج خواهید کرد که هیچ هدفی ندارند. سوء تفاهم با شریک زندگی شما ممکن است روز شما را تحت الشعاع قرار دهد و به استرس روحی زیادی کمک کند. خانواده زمان شما را طلب خواهد کرد.

ثور

روزی پر از خواب و آرامش خواهد بود. زندگی عاشقانه پایدار است اما اگر مجرد هستید باید صبور باشید. از نظر فیزیکی بدن شما خسته است. شما وقت خود را صرف نزدیک شدن به والدین خود خواهید کرد.

جوزا

گفتگو با یک دوست ممکن است منجر به دعوا شود و فقط شما می توانید آن را حل کنید. شریک زندگی شما حمایت خواهد کرد. از نظر مالی، ممکن است تمایل داشته باشید که به خریدهای غیرمنتظره بروید، اما این باعث اختلال در بودجه شما می شود.

سرطان

بیرون رفتن با عزیزان اجتناب ناپذیر است اما آنچه می خورید سلامت شما را تعیین می کند زیرا مسمومیت معده مورد انتظار است. عشق زیادی از طرف شریک زندگی شما انتظار می رود. شما پول خرج خواهید کرد اما هیچ چیز نگران کننده ای نیست. کار ممکن است ضربه بزند اما شما موفق خواهید شد.

لئو

خانواده و دوستان شما بسیار حمایت خواهند کرد و همه آنها در کنار شما خواهند بود. یک مهمان ممکن است بدون دعوت بیاید، اما به شادی می‌افزاید. از نظر مالی، ممکن است در چیزی بسیار بیشتر از حقوق خود سرمایه گذاری کنید و بعداً پشیمان شوید. سرماخوردگی و سرفه پیش بینی می شود.

باکره

از تماس های کسی که از گذشته با شما تماس می گیرد نگیرید زیرا این خبر بدی است. ممکن است در محل کار مشکلی پیش بیاید که شب شما را آزار دهد. انتظار می رود که یک ارشد بخشی از این موضوع باشد. سلامتی و وضعیت مالی شما خوب به نظر می رسد.

ترازو

خانواده‌تان ممکن است به خاطر کاری که مدتی است انجام می‌دهید، علیه شما مخالفت کنند. شما به لطف شریک زندگی خود قادر خواهید بود از پس خود برآیید. اگر مجرد هستید باید تحمل کنید. برای شانس آب تولسی بنوشید. سردرد شما تا عصر تشدید می شود. روز طاقت فرسایی خواهد بود.

عقرب

شما گفتگو را با یک عشق قدیمی به یاد خواهید آورد که در روز از جایی دوباره ظاهر می شود. از نظر مالی، بازده به نظر خوب است، شما خوب خواهید بود. والدین و اعضای خانواده راهی برای رسیدن به شما پیدا خواهند کرد.

قوس

یک درام اداری در انتظار شماست تا وارد شوید، این به شما بستگی دارد که چگونه آن را انجام دهید، اما از واکنش های تکانشی خودداری کنید. دعوا با همسر نشان داده شده است. درد در دست یا زانو پیش بینی می شود. امروز مقداری پول از دست خواهید داد اما هیچ چیز خیلی جدی نیست.

برج جدی

کمک مالی در طول روز در ذهن شما خواهد بود و باعث می شود که شما نیز احساس خوبی داشته باشید. فعالیت با خانواده روحیه شما را بیشتر می کند. به طور کلی روز خوبی خواهد بود بدون هیچ مشکلی برای سلامتی.

دلو

روز خرج کردن خواهد بود و شما برای آن آماده خواهید بود. آماده شدن برای هفته آینده برای شما مهم است و موفق خواهید شد. کمردرد ناشی از وضعیت بدنی نامناسب ممکن است روز را خراب کند. افراد مجرد آنقدر شلوغ خواهند بود که نمی توانند شریک زندگی خود را از دست بدهند. زوج های متاهل روز خوبی خواهند داشت.

ماهی ها

از دست دادن یک دوست ممکن است شما را غمگین کند و روحیه شما را تحت تاثیر قرار دهد. از نظر مالی، چیزی را خواهید یافت که چند سال پیش گم کرده بودید. شریک زندگی شما نمی تواند زمان زیادی را به شما بدهد. ممکن است تا پایان روز بدن درد داشته باشید.

همچنین بخوانید: بسیار دستکاری و سطحی: سمت تاریک ترازو

راد همچنین: وقتی گرفتار تقلب شدید چه کار کنید