قطارهای تیپ جدید اوکراین برای ضد حمله: “طوفان در راه است”: تیپ جدید اوکراین برای ضد حمله قطار می کند

کیو: یک تیپ اوکراینی که قول داده است «نیروهای روسیه را نابود کند» درگیری در جنگل های نزدیک را شبیه سازی کرد. کیف در روز پنجشنبه، در حالی که این کشور برنامه های ضد حمله را پیش می برد.
در جنگلی از درختان کاج، نیروهای شناسایی از Bureviy تیپ که نقش «دشمن» را بازی می‌کرد، صورت‌های خود را با آرایش استتار و بالکلوا پوشانده بودند، کت و شلوارهایی به سبک یتی پوشیدند و در آب مرداب غلتیدند تا با محیط اطراف خود ترکیب شوند.
سپس گروه دیگری به نمایندگی از نیروهای اوکراینی حمله غافلگیرانه ای را به آنها انجام داد و با پرتاب نارنجک های دودزا به آنها شلیک کرد.
بخشی از نیروهای داخلی گارد ملی، Bureviy، یا تیپ طوفان، همچنین به عنوان “اولین تیپ ریاست جمهوری” شناخته می شود. رئیس جمهور ولودیمیر زلنسکی در این هفته از «تاب آوری» آن تمجید کرد.
Bureviy می‌گوید که نام آن به زبان اوکراینی را می‌توان به عنوان «تیپ برای از بین بردن نیروهای روسی» نیز رمزگشایی کرد.
وزارت کشور در ماه فوریه از ایجاد چندین تشکیلات مسلح جدید، از جمله Bureviy که توسط گارد ملی، پلیس و نیروی مرزی اداره می شود، خبر داد.
این سازمان برای داوطلبان برای پیوستن به تیپ‌هایی با عناوین سریع – با نام‌هایی مانند اسپارتان، فولاد مرزی، خشم – تبلیغ می‌کرد که می‌گفت آنها “ما را در طول حمله آینده تقویت خواهند کرد.”
بیش از 23000 نفر درخواست دادند.
اوکراین گفته است که هدف آنها آزادسازی مناطقی است که اکنون تحت اشغال مسکو هستند – از جمله کریمه.
در سایت استخدام گارد ملی آمده است: «وقت آن است که آنچه مال ماست را برگردانیم.
آگهی آنلاین تیپ Bureviy هشدار می دهد: اشغالگران، طوفان در راه است!
یکی از سربازان بوروی به نام تاراس، 41 ساله، که بلافاصله پس از تهاجم روسیه در فوریه 2022 به آن ملحق شد، گفت: “در آغاز جنگ، ما موضع دفاعی گرفتیم. وظیفه ما مهار دشمن بود.”
انگیزه خوب است
تاراس در مناطق حساس شرقی از جمله باخموت و سیورودونتسک جنگیده است.
مدیر سابق یک کارخانه ساخت درهای زرهی گفت: “اکنون باید به ضد حمله برویم. ما باید آنچه را که از ما گرفته شده است، پس بگیریم.”
در حالی که نام تیپ گارد ملی تغییر یافته است، تاریخچه خود را به سال 2014 بازمی‌گرداند، زمانی که مدافعان میدان مرکزی میدان کیف برای مبارزه به میدان رفتند.
به گفته سربازان، امسال کیف منابع مالی خود را سرازیر کرده است.
تاراس گفت: «اکنون همه متخصصان ما (مانند پزشکان) برای آموزش به خارج از کشور می روند.
اکنون یونیفورم، زره بدن و کلاه ایمنی و غذا وجود دارد.»
“همه چیز خیلی تغییر کرده است. انگیزه خوب است.”
او گفت که نیروهای جدید بلافاصله وارد نبرد نمی شوند.
یگان ها به گونه ای تقسیم شده اند که جنگجویانی وجود داشته باشند که قبلاً نبردها را پشت سر گذاشته اند و تجربه دارند و ما در آنجا افراد استخدام می کنیم.
یک افسر اطلاعاتی 21 ساله گفت: “خیلی بهتر شده است، واحد ما چهار برابر بزرگتر شده است، ما مربیان بیشتری از غرب داریم. به طور کلی، سطح آموزش افزایش یافته است، سلاح های بیشتری وجود دارد.” شناسه بازوکا، که تقریباً سه سال پیش به آن پیوستند.
تاراس تخمین زد که تیپ حداقل تا یک ماه دیگر به خط مقدم باز نخواهد گشت، در حالی که متخصصان آن در خارج از کشور آموزش می بینند.