لایه برداری پوست چیست و برای لایه برداری پوست چه کنیم ؟

با انجام این کار سلول های مرده پوست مانند لکه های قهوه ای روی پوست، جای جوش و… کرم آلفا هیدروکسی اسید سینره با بهره گیری از اسیدهای میوه جهت لایه بردای ملایم پوست، سبب روشن تر شدن پوست می شود و به دلیل بهبود روند نوسازی پوست، اثر سایر روشن کننده ها را افزایش می دهد. این مواد را با هم ترکیب کنید و سپس روی پوست خود بمالید، بعد از چند دقیقه صورتتان را پاک کنید و با آب بشویید.

بعد از ۳ تا ۴ دقیقه صورتتان را بشویید. بیشتر از این غلظت باید تنها با مشورت پزشک تجویز شود. آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بعد از لایه برداری پوست با استفاده از این ماسک، پوست شما مرطوب، شفاف و درخشان میشود. هرچند لایه برداری موثر در خانه هم هزینههای کمی ندارد ولی ارزانتر از لایه برداری کلینیکی تمام میشود. تمام موارد مذکور را در ظرفی با هم ترکیب کنید و آن را ۲ دقیقه به شکل دایرهای روی پوستتان بمالید. در ساختار این کرم درماتیپیک از ترکیبات ضد التهاب، التیام بخش وآنتی اکسیدان نیز استفاده شده تا اثر بخشی آن افزایش یابد.

این سرم لایه بردار با استفاده از اسید لاکتیک طبیعی که از شیر و قندهای طبیعی موجود در میوه ها گرفته شده است، به شل شدن و حذف سلول های مرده پوست از سطح پوست شما کمک میکند و در نتیجه شفافیت بیشتر و رنگ روشن تر و یکدست تر (با کاهش چین و چروک) را به شما هدیه میدهد.

پوستهای چرب معمولا براق و روغنی هستند .چوش های سرسیاه ، منافذ باز پوست ، لک قرمز و جای جوش در این پوستها رایج است. همچنین در بعضی موارد لیفت پوست را انجام داده و چین و چروک را برطرف یا از ایجاد آن جلوگیری میکند.کرم ضد چروک مای نیز دارای همین عملکردها است. خمیر را روی پوست بمالید و بعد از دقایقی با آب، صورت خود را کرم لایه بردار ضد لک بشویید. به این دلیل که طی لایه برداری، پوست صورت نازک و حساس می شود، کرم های لایه بردار حتما باید در شب مورد استفاده قرار گیرند تا اشعه فرابنفش خورشید پوست را تحریک نکند.