مارسی: فرانسه: ساختمان مارسی فروریخت، آتش‌سوزی باعث نجات شد

مارسی: ممکن است تا 10 نفر در زیر آوارهای ساختمانی که در پی انفجار در شهر بندری فرانسه فرو ریخته دفن شوند. مارسیوزیر کشور فرانسه گفت، اما آتش سوزی در اعماق آوار مانع از تلاش های نجات در روز یکشنبه شد.
مقامات مشخص کردند که حداقل چهار نفر در ساختمان زندگی می کنند، وزیر کشور جرالد دارونین گفت. او گفت که معلوم نیست کسی در این سقوط یا انفجار کشته شده است یا چه عاملی باعث انفجار شده است.
درمانین که از این سایت بازدید کرده بود، نزدیک به 11 ساعت پس از فروریختن ساختمان پنج طبقه قبل از ساعت 1 بامداد، این به روز رسانی را ارائه کرد. چند متر (پا) زیر آوار.
این عملیات ظریف با هدف ایمن نگه داشتن آتش نشانان، جلوگیری از آسیب بیشتر به افراد محبوس شده در آوار و آسیب رساندن به ساختمان های آسیب پذیر مجاور ادامه یافت.
درمانین گفت که حدود 30 ساختمان در این منطقه تخلیه شدند.
ساختمانی که فروریخت در خیابانی باریک در مرکز مارسی واقع شده است که بر مجموعه ای از مشکلات برای آتش نشانان و امدادگران افزوده است.
گرمای شدید اعزام تیم های سگ برای جستجو را غیرممکن کرد. گزارش شده است که ربات ها در حال استقرار بودند.
بنویت پایان، شهردار مارسی، گفت که دو ساختمان که دیوارهای مشترکی با ساختمانی که فروریختند، تا حدی فرو ریختند و بعداً یکی از آنها فرو ریخت. این ساختمان جزو سازه های تخلیه شده بود. شش نفر در بیمارستان بستری شدند.
لیونل ماتیو، فرمانده آتش نشانی مارسی در یک کنفرانس تلویزیونی گفت: “ما در تلاش هستیم تا آتش را غرق کنیم و جان قربانیان احتمالی را در زیر آوار حفظ کنیم.”
شهردار پایان گفت: آتش نشانان دقیقه به دقیقه بهترین راه برای اطفای حریق را ارزیابی می کنند.
او با ناراحتی گفت: «ما باید برای داشتن قربانی آماده شویم.
پایان گفت که یک انفجار علت “احتمالی” فروریختن ساختمان بوده است، اما بعدا تاکید کرد که “هیچ نتیجه گیری نمی توان” بدون تحقیق انجام داد.
ساختمان فروریخته در محله ای قدیمی در مرکز دومین شهر بزرگ فرانسه واقع شده است. صدای انفجار در محله های دیگر طنین انداز شد. خیابان های اطراف مسدود شد.
رئیس جمهور فرانسه امانوئل مکرون و الیزابت بورن، نخست وزیر، هر دو افکار خود را برای افراد آسیب دیده و از آتش نشانان تشکر کردند.