مشاور سئو SEO – خدمات مشاور سئو آنلاین و حضوری

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) برای فعال کردن وب سایت شما در صفحات نتایج جستجو (SERP) و در موتورهایی همچون YAHOO, BING, GOOGLE بسیار مهم است.

او معتقد است زمانی که مخاطبان هدف شما بتوانند با کلیک کردن روی نتایج صفحات موتورهای جستجو (SERP) به سایت شما دسترسی پیدا کنند، شما قادر به کسب ترافیک بیشتر خواهید بود و این مهم به دست نمی آید جز با تولید محتوای باکیفیت، جذاب و کاربر پسند! اما به یاد داشته باشید که درست زمانی که از پرداخت وجه خودداری کنید، افزایش ورودی و ترافیک هم قطع خواهد شد.

مشاور حرفه ای سئو

سایت هایی که زمانی در بهترین رتبه ها قرار گرفته اند، مدت هاست در اعماق نتایج موتور جستجو گوگل قرار گرفته اند.
PPC یک راه حل کوتاه مدت عالی یا یک مکمل برای افزایش ورودی های گوگل در کنار سئو است و نمی تواند از آن انتظار داشت که برای درازمدت کافی باشد. یکی از مزایای مهم استخدام یک مشاور سئو حرفه ای این است که قادر هستید از او پیگیری کنید که بازدیدکنندگان از کجا می آیند، به کجا می روند، چه اقداماتی در سایت شما انجام می دهند، چه مدت در سایت شما می مانند، و …

اینکه چه بلایی قبلا بر سر سایت شما آمده خیلی در مسیر پیشرفت شما تاثیرگذار است. اثر بلند مدت: پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) یکی از تبلیغات محبوب است چراکه به نسبت بودجه صاحب سایت انعطاف پذیر است. هزینه مشاوره در زمینه سئو و سایر مباحث دیجیتال مارکتینگ ساعتی 5.000.000 تومان است که به ازای هر 30 دقیقه سفارش 5 دقیقه بیشتر در خدمت شما خواهم بود (با افتخار).

شما در قدم اول باید دامنه و هاست خریداری نمایید. مزایای این مشاوره: اول برای من افتخاری بزرگ است که دوستان جدیدی پیدا خواهم کرد و دوم برای شما فرصتی بزرگ است که از تجربیات 18 ساله امیر قمصری استفاده کنید.

فرض کنید که سایت شما در یک عبارت کلیدی در صفحه اول گوگل قرار داره و کاربرها روزانه سایت شمارو و اون عبارت رو 100 بار جستجو میکنن، وقتی کاربرها 100 بار اون عبارت رو جستجو بکنن روزانه سایت شما 100 بار توسط کاربرها در صفحه SERP دیده میشه. مثلا من خودم خیلی وفت ها که پیش مشاور یا روانکاوم میرم (البته الان چند سالی که باکلاس شده گفتنش من حدود ۱۲ سال که دارم اینکار رو برای آرامش بیشتر خودم انجام میدم ولی خب قبلا میگفتن بیچاره دیونس اما الان میگن مهندس چ باکلاس مشاور و روانکاو داره دمش گرم? ) اون نتیجه ای که باید رو نمیگیرم یعنی روشی که تست میشه جواب نمیگیره و روش های دیگه ای رو انتخاب می کنیم.

مشاور سئو سایتابزارهایی وجود دارند که هزینهدار هستند، ولی نتایج دقیقتری از وضعیت جستوجوی کلیدواژههای مختلف ارائه میدهند. تخصص: یک مشاوره خوب سئو می داند که 200فاکتور برای رتبه بندی سایت ها در صفحات مختلف موتور جستجو وجود دارد. در بخش مشاوره سئو، قیمت خدمات مشاوره سئو به صورت ساعتی یا کوچینگ دوره ای مشخص است.

سایت بهنام بابازاده شخصا معتقد است که رویکرد ترکیبی بهترین است. در واقع باید تمام آنالیزهای لازم انجام شود، معایب تشخیص داده شود و به گونهای با توجه به رقابت شدید در میان وبسایت ها از بهترین متد ها برای کسب نتیجه عالی استفاده گردد.

اینگونه نه تنها از رقبای خود پیشه می گیرید بلکه اطلاعات کسب و کار شما در تمام دنیا و در همه ساعات در دسترس مشتریان است. در ادامه این مقاله 10 دلیل استخدام یک مشاور سئو را به شما یادآوری می کنیم. کسب و کارهای آنلاین خود را افزایش دهید تا مشتریان جدید بیشتری را به دست آورید و در ادامه با استخدام یک مشاوره سئو آنها را هدایت کنید. مشاوره سئو برای کنترل و تحلیل شرایط بسیار مهم بوده و بیش از پیش ضروری است.

همه ما قطعا می دانیم که بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو یا همان سئو سایت چقدر مهم است. هویت موتورهای جستجو ناامید کننده است: شما دوست دارید نظر موتورهای جستحو را در ابتدا جلب کنید. اگر SEO برای وب سایت شما به درستی انجام شود، سایت شما می تواند بهترین فروشنده شما باشد. دلیل این موضوع غالباً تغییر مداوم الگوریتمهای 2 جستجو است، و باید گفت مشاور سئو در بهترین موقعیت ممکن برای زیر نظر گرفتن این تغییرات و اعمال تنظیمهای لازم قرار دارد.

مشاور ارشد سئوامروزه الگوریتم های رتبه بندی گوگل به طور مداوم و شاید حتی روزانه تغییر کرده و بهتر می شوند. یک مشاور سئو حرفه ای و متخصص می تواند فعالیت های بازاریابی موتورهای جستجو را سرعت بخشد تا بتوانید در وب سایت خود پیشرفت های رنکینگ ارگانیک و تعداد تبدیل آنها را روز به روز افزایش دهید. دانستن این اطلاعات به شما کمک می کند تا آنچه را که در حال حاظر در سایت شما اتفاق میفتد را بفهمید و کسب و کار آنلاین خود را به طرز وحشتناکی رشد دهید.

مشاور سئو حرفه ایخب اینگونه که شما نه نیازی به سرمایه گذاری دارید، نه پول و نه انرژی. همانطور که پیشتر گفته شد، سئو دارای ابعاد مختلفی است که برای موفقیت در گوگل باید تمامی آنان در نظر گرفته شوند و برای بهبودشان تلاشهای زیادی صورت پذیرد. در حال حاضر در کلمات کلیدی مهم در حوزه کسب و کارتان دارای چه رتبه ای هستید؟ مهم ترین مدرک برای اعتماد به یک مشاور سئو، مشاهده نمونه کارهای موفق و سوابق اجرایی مشاوره seo است. او براساس این فاکتورها می تواند مشخص کند محتوای سایت شما چقدر مهم و مفید است و در چه رتبه ای می تواند قرار بگیرد.

اطلاعات و داده هایی که شما در اینترنت پیدا می کنید دائمی و دقیق نیستند و ممکن است یک قسمت از اطلاعات اشتباه را بگیرید و خودتان را برای همیشه بدبخت کنید! شما می توانید به مشاور سئوی که به همه این فاکتورها تسلط داشته باشد اعتماد کنید. علم نسبت به محصول: اگر یک موتور جستجو خودش می تواند ترافیک زیادی را به سمت سایت شما بیاورد، قطعا شما نیازی به مشاور سئو ندارید. شاید یک راهکار سئو در خصوص یک کسب و کار جواب بدهد و همین استراتژی در مورد یک کسب و کار دیگر جواب ندهد.