معلم زیبایی بالیوود 5 نکته مراقبت از پوست برای پوست خشک و خشک را به اشتراک می گذارد

شادترین زمان سال اینجاست! فصل خنک خواستار شکلات داغ ، سویشرت های دنج ، آوازهای کریسمس و کالاهای پخته شده است. تنها زمانی که زمستان ناخوشایند می شود زمانی است که با وزش باد شدید و سرد همراه است. اگر در این مدت پوست خود را مرطوب نکنید ، هوای خشک تمام رطوبت را از لایه های بالایی پوست بیرون می کشد. برای جلوگیری از خشک شدن و پوسته شدن پوست ، این نکات مربوط به مراقبت از پوست را دنبال کنید. به هر حال ، آرایش در پوست مرطوب و مرطوب بهترین حالت را دارد.

روی یک مرطوب کننده مرغوب سرمایه گذاری کنید
هدف از دستگاه رطوبت ساز افزایش سطح رطوبت در هوا است. نه تنها رطوبت را به هوای داخلی می افزاید ، بلکه پوست را مرطوب و درخشان نگه می دارد. بهترین زمان برای استفاده از مرطوب کننده هوا شب است. درست قبل از این که گونی را بزنید ، آن را روشن کنید و بگذارید تمام شب کار کند. این مراسم را هنگام خواب خود قرار دهید تا پوست شما نرم بماند.

مراقب مراسم غسل خود باشید
از استحمام در لوله کشی آب گرم خودداری کنید زیرا باعث خشک شدن پوست و از بین بردن روغن های طبیعی آن می شود. برای ایمنی ، آب ولرم را انتخاب کنید. به صابون ها و پاک کننده هایی که دارای SLS ، پارابن ، رایحه در آنها هستند ، نه بگویید زیرا تمایل به آسیب رساندن و تحریک پوست دارند. و سرانجام ، هنگام خشک کردن پوست با حوله ، همیشه پوست را به جای مالش خشک کنید. بعد از اتمام این کار ، و پوستتان مرطوب شد ، یک لایه ضخیم مرطوب کننده را روی آن بمالید. این روش به پوست شما کمک می کند تا رطوبت خود را حفظ کند.

بوف کردن و تکرار
یک روش مطمئن برای داشتن ظاهری سالم ، لایه برداری از پوست و خلاص شدن از لایه بالایی سلول های مرده پوست است. برای انجام کار ، می توانید از اسکراب یا لایه بردار شیمیایی استفاده کنید. اگر اسکرابی است که انتخاب می کنید ، اطمینان حاصل کنید که هنگام لایه برداری از پوست نرم باشید. اگر این یک لایه بردار شیمیایی مانند گلیکولیک یا اسید لاکتیک است ، پس از یک پنبه پنبه ای برای استفاده از محصول استفاده کنید. هفته ای یک یا دو بار پوست را لایه برداری کنید. از لایه برداری بیش از حد پوست خودداری کنید زیرا باعث تحریک پوست می شود. هنگامی که پوست جلا داده شده و چروک می خورد ، نفوذ عمیق محصولات مراقبت از پوست آسان تر می شود.

با مرهم لب دوست شوید
لب شکسته نشانه این است که پوست شما به شدت به یک دوز رطوبت نیاز دارد. ابتدا لب های خود را با اسکراب لب لایه برداری کنید و سپس از مرهم لب استفاده کنید. بهترین مواد مرطوب کننده ای که باید در مرهم لب بدنبال آن باشید ، لانولین ، ویتامین E ، عسل ، کره کاکائو ، کره شی ، کره کوکوم و موم است.

به مرطوب کننده های نرم و سنگین بروید
لوسیون ها محصولات مناسبی برای مراقبت از پوست برای مرطوب سازی پوست هستند ، اما کرم های سنگین برای انواع خشک پوست بهتر هستند. هنگام سرمایه گذاری روی یک کرم ، مراقب مواد آبرسانی مانند روغن زیتون ، روغن جوجوبا ، کره شی ، سرامیدها و اسید هیالورونیک باشید. آنها نه تنها پوست شما را مرطوب نگه می دارند ، بلکه آن را به چای نیز تغذیه می کنند.

با ورودی از Daniel Bauer ، Celebrity MUA & Global Makeup Director برای MyGlamm.