منوی 111 ساله تایتانیک فاش شد: این چیزی است که مسافران کلاس 1، 2 و 3 خوردند.

اختراع اینترنت کسب اطلاعات در مورد رویدادها و اتفاقات گذشته را برای همه آسان کرده است و با استفاده از شبکه های اجتماعی مانند یک کیک پیاده روی شده است. اخیراً یک پلتفرم محبوب راهنمای غذا چند تصویر را در دسته رسانه های اجتماعی خود به اشتراک گذاشته است که همه را شگفت زده کرده است. منوی کشتی تایتانیک که حدود 111 سال پیش غرق شد را به اشتراک گذاشت.
همچنین بخوانید:

غرق شدن کشتی تایتانیک یک رویداد غم انگیز بود که در آن از مجموع 2240 سرنشین تنها تعداد کمی جان سالم به در بردند. علیرغم این واقعیت که فیلم پرفروش تایتانیک با جزئیات زندگی در کشتی بدبخت را به تصویر می‌کشد، مردم همچنان به تایتانیک علاقه زیادی دارند و می‌خواهند بیشتر و بیشتر در مورد آن بدانند. این دلیلی است که هر گونه اطلاعات جدید در مورد کشتی ویروسی می شود.

منوی غذایی تایتانیک

Taste Atlas (راهنمای غذای بین المللی) چند عکس خام از منوی غذایی تایتانیک و فضای داخلی کشتی به اشتراک گذاشته است. می توان تصاویر منو کارت مسافران درجه یک، دو و سه را مشاهده کرد. در این پست تصاویر سالن های غذاخوری هر سه دسته نیز به اشتراک گذاشته شده است.

بدون عنوان (1200 × 900 پیکسل)

منوی تایتانیک چگونه بود؟

برخی از مواد غذایی رایجی که برای همه طبقات وجود داشت عبارتند از: مرغ کاری، ماهی پخته، بره بهاره، گوشت گوسفند و بوقلمون کبابی همراه با پودینگ به عنوان دسر. کشتی دارای منوهای مختلفی برای همه کلاس های خود بود که در آن از مسافران درجه یک فیله بریل، سبزیجات، گوشت گاو ذرت شده، گوشت گوسفندی کبابی، پودینگ کاستارد، مرغ لا مریلند، گالانتین مرغ و میگوی گلدانی به همراه غذا سرو می شد. انواع پنیر

همچنین بخوانید:

در حالی که دسته دوم یارموث بلوتر، هش خشک آمریکایی، ژامبون و تخم مرغ سرخ شده، رول وین و گراهام، کیک گندم سیاه، کلیه گاو کبابی و بیکن همراه با جو دوسر، هومینی آب پز و اسکون سودا سرو می شد.

همچنین بخوانید:

از سوی دیگر از مسافران درجه سه فرنی، رست بیف، سیب زمینی آب پز، سس قهوه ای، سوپ برنج، بیسکویت کابینی، ذرت شیرین همراه با نان و کره تازه، شاه ماهی دودی، سیب زمینی کاپشن، ژامبون و تخم مرغ و نان سوئدی پذیرایی شد. . آنها همچنین حق گوشت سرد، انجیر خورشتی و برنج با پنیر و ترشی را داشتند.

بدون عنوان (1200 × 900 پیکسل) (1)


آخرین غذای خورده شده

طبق صفحه اجتماعی Taste Atlas، شب غرق شدن کشتی تایتانیک، مسافران درجه دو محکوم به فنا، پودینگ آلو خوردند و آخرین غذایی بود که توسط مسافران خورده شد. پودینگ به نام پودینگ کریسمس نیز شناخته می شود.

بدون عنوان (1200 × 900 پیکسل) (2)


واکنش ها

از زمانی که این پست گذاشته شده هزاران لایک و کامنت دریافت کرده است. مردم از منوی کشتی تعریف می کنند و حتی یکی از آنها اظهار نظر می کند که “اگر مجبور باشم آخرین وعده غذایی ام را بخورم، امیدوارم بتوانم اینگونه غذا بخورم!”

همچنین بخوانید:
اگر این مقاله را دوست دارید، برگردید و داستان های جالب دیگری از این دست را در وب سایت ما بیابید.

(تصاویر با حسن نیت ارائه شده است: Instagram/@tasteatlas و Canva)