نحوه پاسخگویی .. به شخصی که از شما می خواهد در یک گردهمایی شرکت کنید اما می خواهید از قوانین COVID پیروی کنید

اگر فقط ما در دنیایی متفاوت بودیم – جهانی بدون همه گیری COVID – همه ما در حال آماده سازی برای جشن گرفتن فصل جشن خواهیم بود. اما ، با توجه به شرایط موجود ، ما فقط می توانیم برای یک درمان سریع دعا کنیم و وظیفه خود را برای جلوگیری از شیوع ویروس انجام دهیم. با این اوصاف ، ممکن است مواقعی پیش آمده باشد که شما به عنوان یک فرد دوست دارید از این قوانین پیروی کنید ، اما یکی از دوستان یا یکی از عزیزانتان می خواهد شما در محفلی که آنها میزبان هستند شرکت کنید. در چنین شرایطی ، نه تنها دچار سردرگمی می شوید ، بلکه فکر زیادی راجع به راه های مختلفی که باید با آنها روبرو شوید احساس فشار زیادی می کنید.

چه چیزی برای انجام دادن درست است؟

مطمئناً شما هم می خواهید با دوستانتان ملاقات کرده و اوقات خوشی را سپری کنید. به هر حال همه ما در اثر این همه گیری بی پایان سوختیم. با این حال ، در چنین مواقع حساس ، اگر دوست شما از شما می خواهد در یک مهمانی یا یک جلسه شرکت کنید ، مهم است که شما “نه” بگویید و تحت فشار موافقت با دعوت قرار نگیرید. در حالی که ممکن است باعث رنجش دوست شما شود ، اما برعکس ، شما در حال کاهش سطح خطرات موجود برای هر یک از شما هستید. گفته شد ، در اینجا چند نکته برای پاسخ دادن به کسی که از شما می خواهد در یک گردهمایی شرکت کنید اما می خواهید از قوانین COVID پیروی کنید ، آمده است.

احساسات خود را به شخصی که نزدیک هستید ابراز کنید و شما را درک کند
همانطور که و هنگامی که دوست شما شما را به یک جمع دعوت می کند ، مطمئناً احساسات زیادی را تجربه خواهید کرد. ممکن است احساس قضاوت ، عصبانیت ، گیجی و یا درگیری داشته باشید. بنابراین ، شما نباید سریع واکنش نشان دهید. در عوض کمی به خود زمان دهید و احساساتی را که احساس می کنید شناسایی کنید. هنگامی که احساس خود را شناختید ، در مورد آن با شخصی که از همه احساس راحتی می کنید بحث کنید. این به شما کمک می کند تا کنترل غلتکی احساساتی را که احساس می کنید کنترل کنید و همچنین به شما کمک می کند روند کار را طی کنید.

بگذارید آنها جنبه خود را از ماجرا توضیح دهند

هنگامی که تصمیم گرفتید با دوست خود مکالمه کنید ، بسیار مهم است که به آنها اجازه دهید جنبه خود را از ماجرا نیز توضیح دهند. این بیماری همه گیر آسیب زیادی را به مردم وارد کرده است و احتمال زیادی وجود دارد که دوست شما نیز دوران سختی را پشت سر بگذارد. بنابراین ، با گوش دادن به صحبت های آنها ، ممکن است بتوانید چیزها را متفاوت درک کنید.


ایجاد یک رابطه
بعد از اینکه به آنها گوش دادید ، با احساس آنها همدردی کنید. سعی کنید و به آنها کمک کنید تا باور کنند شما آنها را درک می کنید و می توانید با آنها ارتباط برقرار کنید. شما هرگز نمی دانید ، با این کار ممکن است بخشی از خود را پیدا کنید که واقعاً همان را می خواهد.

در حالی که نگرانی خود را برطرف می کنید ، انگشت خود را به سمت آنها نکشید

اکنون ، با رسیدن به حقایق سخت ، مهم است که نگرانی خود را به روش صحیح برطرف کنید. گرچه بسیار مهم است که امور را صاف نگه دارید ، اما باید از اشاره انگشت به آنها خودداری کنید. خود را بدون تحقیر دیگری بیان کنید و از کلماتی که مستقیماً آنها را متهم به اشتباه می کنند خودداری کنید. با این کار ، آنها نیز جنبه شما از داستان را درک می کنند.

امکانات دیگری برای آنها فراهم کنید

بعد از اینکه به آنها گفتید که چه احساسی نسبت به کل این سناریو دارید ، می توانید گزینه های دیگری برای آنها فراهم کنید. اگر نمی توانید آنها را در داخل خانه ملاقات کنید ، همیشه می توانید ملاقات آنها را در جایی خارج ، جایی که می توانید فاصله اجتماعی را حفظ کنید و همچنین از همراهی یکدیگر لذت ببرید. به این ترتیب هیچ خطری برای کسی ایجاد نمی کنید.

اگر خوب پیش نمی رود ، عرق نکنید

اگر همه چیز درست شود بسیار عالی است. با این حال ، اگر کمی از بین برود ، دیگر نیازی به شخصی گرفتن آن نیست. با توجه به شرایط موجود ، بهترین کاری است که می توانید انجام دهید و با این کار ، در برابر مسئولیت های خود ایستاده اید. بنابراین ، به یاد داشته باشید ، شما هیچ کار اشتباهی انجام نداده اید.