نوشیدن کاداها برای تقویت مصونیت و نبایدها

نکته مهمی که همه گیری به ما فهماند اهمیت داشتن یک سیستم ایمنی قوی است. قبل از ویروس کرونا ، ما هرگز واقعاً برای تقویت سلامت طبیعی خود تلاش نکردیم. اما با افزایش در موارد COVID-19 ، افراد برای تقویت ایمنی بدن و کاهش خطر عفونت شروع به امتحان انواع مختلف کده ها و داروهای خانگی کردند. فقط به این دلیل که از محصولات طبیعی ساخته شده است ، بسیاری از افراد 3 تا 5 بار در روز کدخدا را شروع می کنند. آنچه آنها نمی دانستند حتی مصرف غذاهای سالم نیز در صورت مصرف نادرست و بیش از حد ممکن است خطرناک شوند. ما با نیدی پاندیا ، یک تمرین دهنده آیورودا مستقر در نیویورک صحبت کردیم تا از روش صحیح مصرف کاداها برای به دست آوردن حداکثر مزایای آن آگاه شویم.


اثر جانبی نوشیدن کذا به اشتباه
بیش از حد هر چیز مضر است و همین امر در مورد کدها صدق می کند. نیدی اظهار داشت که بسیاری از مردم فکر می کنند هرچه بیشتر نوشیدنی آیورودا بنوشند یا بیشتر مواد را بجوشانند ، برای سلامتی بهتر خواهد بود. اما اینجاست که مردم اشتباه می کنند. اگر کده ها به روش مناسب گرفته نشوند ، می توانند منجر به چندین مسئله بهداشتی شوند.

وی اظهار داشت: “هم جوشاندن بیش از حد و هم مصرف مکرر کادها ممکن است بیش از سود مفید باشد. این می تواند منجر به عفونت ادرار ، آکنه ، اسیدیته ، تولید گرما و خشکی در بدن شود و حتی منجر به زخم دهان شود.” بنابراین ، اگر می خواهید بدون آسیب رساندن به سلامتی خود از مزایای این نوشیدنی بهره مند شوید ، آن را به روش صحیح مصرف کنید.

نوشیدن کاداها برای تقویت مصونیت و نبایدها

روش صحیح مصرف کدخا
برای بدست آوردن حداکثر فواید سلامتی ، بدون هیچ گونه عوارض جانبی ، قوانینی وجود دارد که باید از آنها استفاده کند. طبق Nidhi ، در اینجا چند کار وجود دارد که باید هنگام افزایش کدها برای تقویت ایمنی انجام دهید.
کادا را بیش از حد جوش نزنید: ادویه جوشانده بیش از حد به معنای افزایش فواید نوشیدنی نیست. تلخ می شود و منجر به اسیدیته و دل درد می شود. یک جوش یا بخار سریع برای تهیه یک فنجان کادا کافی است.

در روز فقط نصف فنجان کادا میل کنید: آیا شما از کسانی هستید که در طول روز سه بار کده مصرف می کنید؟ پس وقت آن است که برای همیشه این عادت را ترک کنیم. در روز بیش از نصف فنجان کادا نداشته باشید. در زمستان ها می توانید آن را دو کنید.

از برخی ادویه های خنک کننده استفاده کنید: افزودن برخی ادویه های خنک کننده در کدهاهای خود بسیار مهم است. این از مشکلات معده جلوگیری می کند. شیرین بیان ، مقداری هل و گلبرگ گل رز را در نوشیدنی خود اضافه کنید.


غذای خنک کننده داشته باشید:
کاداها گرما را در بدن تولید می کنند که منجر به خشکی پوست و بروز آکنه می شود. برای جلوگیری از آن ، در طول روز مانند پرتقال غذا را خنک کنید.

هیدراته بمانید: آب دم کرده نعناع و آب نارگیل را در رژیم غذایی خود بگنجانید. این باعث می شود معده شما خنک باشد.

مرتباً کدها نخورید: الفمصرف کاداها روزانه یا مدت زمان طولانی با یک بار مصرف فاقد اعتبار است. بعد از 3 هفته مصرف منظم ، 2 هفته استراحت کنید و دوباره از نو شروع کنید.

برای تقویت ایمنی و کاهش خطر عفونت این نکات ساده را دنبال کنید!