نکات زیبایی: 10 دستور تهیه سرم صورت در خانه |

آ سرم صورت یک محصول مراقبت از پوست غلیظ است که برای نفوذ عمیق به پوست و ارائه مواد فعال که فواید مختلفی را برای پوست ایجاد می کند طراحی شده است. از مبارزه با آکنه گرفته تا آبرسانی، دلایل زیادی وجود دارد که باعث می شود صورت صورت بگیرد سرم برای پوست خوب است و اگر نمی خواهید یک سرم صورت تجاری را امتحان کنید، همیشه می توانید آن را در خانه تهیه کنید. در اینجا 10 دستور تهیه سرم صورت در خانه آورده شده است:
سرم ضد پیری:
1 اونس را با هم مخلوط کنید. روغن گل رز، 1 اونس. روغن جوجوبا، 1 اونس. روغن گل مغربی، 10 قطره روغن ویتامین E و 10 قطره اسانس اسطوخودوس در یک بطری قطره چکان شیشه ای. خوب تکان دهید و روزانه استفاده کنید.
سرم روشن کننده:
در یک کاسه کوچک، 1 قاشق غذاخوری را مخلوط کنید. روغن هسته انگور، 1 قاشق غذاخوری. روغن جوجوبا، 4 قطره اسانس لیمو و 4 قطره اسانس کندر. خوب هم بزنید و روزانه به صورت خود بمالید.
سرم آبرسان:
در یک بطری شیشه ای کوچک، 1 اونس را مخلوط کنید. روغن آرگان، 1 اونس. روغن گل رز، 10 قطره اسانس اسطوخودوس و 10 قطره اسانس شمعدانی. خوب تکان دهید و در صورت نیاز استفاده کنید.
سرم ضد آکنه:
1 اونس را با هم مخلوط کنید. روغن جوجوبا، 1 اونس. روغن هسته انگور، 10 قطره اسانس درخت چای و 10 قطره اسانس رزماری در یک بطری قطره چکان شیشه ای. خوب تکان دهید و روزانه استفاده کنید.
سرم تسکین دهنده:
1 اونس را با هم ترکیب کنید. روغن کالاندولا، 1 اونس. روغن بابونه، 10 قطره اسانس اسطوخودوس و 10 قطره اسانس بابونه در یک بطری قطره چکان شیشه ای. خوب تکان دهید و در صورت نیاز استفاده کنید.
سرم مغذی:
1 اونس را با هم مخلوط کنید. روغن بادام شیرین، 1 اونس. روغن آووکادو، 10 قطره اسانس گل رز و 10 قطره اسانس چوب صندل در یک بطری قطره چکان شیشه ای. خوب تکان دهید و روزانه استفاده کنید.
سرم ضد التهاب:
در یک کاسه کوچک، 1 قاشق غذاخوری را مخلوط کنید. روغن جوجوبا 1 قاشق غذاخوری روغن هسته انار، 4 قطره اسانس زردچوبه و 4 قطره اسانس زنجبیل. خوب هم بزنید و روزانه به صورت خود بمالید.
سرم جوان کننده:
1 اونس را با هم مخلوط کنید. روغن آرگان، 1 اونس. روغن گل مغربی، 10 قطره اسانس نرولی و 10 قطره اسانس کندر در یک بطری قطره چکان شیشه ای. خوب تکان دهید و در صورت نیاز استفاده کنید.
سرم متعادل کننده:
1 اونس را با هم ترکیب کنید. روغن هسته انگور، 1 اونس. روغن جوجوبا، 10 قطره اسانس اسطوخودوس و 10 قطره اسانس شمعدانی در یک بطری قطره چکان شیشه ای. خوب تکان دهید و روزانه استفاده کنید.
سرم ضد چروک:
در یک بطری شیشه ای کوچک، 1 اونس را مخلوط کنید. روغن گل رز، 1 اونس. روغن هسته هویج، 10 قطره اسانس هلیکریزوم و 10 قطره اسانس شمعدانی. خوب تکان دهید و در صورت نیاز استفاده کنید.