نکات و ترفندهای مراقبت از مو در تابستان توسط Adhuna Bhabani آرایشگر مشهور

همانطور که سبک زندگی پرمشغله ما اغلب ما را از داشتن یک زندگی مناسب محروم می کند مراقبت از مو رژیم، آدونا همچنین نکات روشنگری را برای کمک به ما در دستیابی به درختان زرق و برق دار که در این بهار و تابستان سر را برمی گردانند، به اشتراک گذاشت.
دوش آب سرد و به دنبال آن خشک کردن موهای صاف تر و درخشان تر: موهای خود را با دوش آب سرد (بعد از شامپو زدن) اسپری کنید زیرا آب داغ نه تنها به پوست ما آسیب می رساند، بلکه به مو و پوست سر نیز آسیب می رساند. دوش آب سرد کوتیکول‌ها را می‌بندد و موها را درخشان‌تر، قوی‌تر و صاف‌تر می‌کند. با این حال، موهای خود را برای مدت طولانی خیس نگه ندارید زیرا موها در این حالت شکننده تر هستند.
گرمای شدید مضر است: انتخاب دمای مناسب در هنگام طراحی از اهمیت بالایی برخوردار است. یک محدوده مراقبت از مو را انتخاب کنید که مجهز به کنترل حرارت هوشمند برای حفظ دمای بهینه و جلوگیری از آسیب شدید گرما باشد. استفاده از محافظ حرارتی را قبل از حالت دادن به موهای خود فراموش نکنید.
به آپدوها بله بگویید: هیچ کس دوست ندارد موهایش در طول روز روی صورتش بیفتد تابستان. از این رو انتخاب مدل موهایی مانند قیطان، مدل های نامرتب و دم اسبی ایده آل است. این مدل موها برای استتار پوست سر چرب نیز عالی هستند.
ماساژ مو + درمان = موهای براق: عمل ماساژ / برس زدن باعث تحریک گردش خون می شود که ریشه مو را تغذیه می کند و به حفظ سلامت مو و پوست سر کمک می کند. ماساژ مو باید حداقل دو یا سه بار در هفته انجام شود. یک ماساژ خوب مو همچنین به رسیدن مواد مغذی به فولیکول های مو کمک می کند. درمان های مو نیز روشی عالی برای تغذیه موهای شما و بهبود درخشندگی و حالت آن است. حداقل یک بار در هفته یا طبق توصیه آرایشگرتان از یک درمان مو استفاده کنید.
حجم، حجم و مقداری حجم بیشتر: چه کسانی دوست ندارند به موهای خود به خصوص در ناحیه تاج حجم دهند؟ اگر به موهای صاف رسیدگی می کنید، پس از برس حجم دهنده گرد برای حجم دادن به موهای خود استفاده کنید. همچنین می توان از آن برای پاک کردن یکپارچه چتری ها از صورت استفاده کرد تا حجم دهی و استایل دلخواه را ایجاد کند. یکی دیگر از راه های حجم دادن به موهایتان، لایه برداری از ناحیه تاج است.
آماده سازی، مدل دادن و اصلاح: بعد از ساعت ها وقت گذاشتن برای حالت دادن به موهای خود، گاهی اوقات ممکن است مدل مو یا فرهای شما شل شود. اگر این شما را توصیف می کند، پس ممکن است یکی از مهم ترین مراحل را از دست داده باشید، یعنی اینکه مدل موهای خود را با یک اسپری تنظیم کننده سبک وزن یا شات سرد تنظیم کنید. موهای ما اغلب با سرد شدن در همان حالت قرار می گیرند. از این رو روش صحیح حالت دادن به موهایتان باید رعایت شود، فر/مدل موی خود را با استفاده از شات سرد تنظیم کنید، فرهای خود را به مدت 5 تا 10 دقیقه سنجاق کنید و با اسپری تنظیم کننده تمام کنید. شما می توانید از محصولات حالت دهنده متناسب با نوع، طول و ضخامت موهای خود استفاده کنید.