هر آنچه که باید در مورد منوی مجلل ناهار تاجگذاری پادشاه چارلز سوم بدانید

در حالی که جهان، همراه با بریتانیا، برای تاج‌گذاری تاج‌گذاری پادشاه بریتانیا آماده می‌شوند شاه چارلز سومدر کنار ملکه کنسورت کامیلا، در 6 مه، علاقه مندان به غذا به همان اندازه هیجان زده هستند که درباره ناهار سلطنتی که مورد بحث شهر بوده است بدانند.
در گذشته بیش از 30 میلیون دلار برای جشن تاجگذاری پادشاه هزینه می شد. طبق یک گزارش آنلاین، از سال 1189 تا 1830، خانواده سلطنتی بریتانیا جشن های روز تاجگذاری مجلل، پرهزینه و پرهزینه داشتند که میلیون ها نفر برای جشن های هزاران مهمان از جمله افراد مشهور و VVIPS هزینه کردند. و امسال، که از این قاعده مستثنی نیست، انتظار می رود که کمتر از هر پنج حواس باشد.
همچنین بخوانید: 5 غذایی که پادشاه چارلز سوم از خوردن آنها امتناع می کند

FotoJet - 2023-05-05T142158.306

کیش جایگزین مرغ تاج گذاری می شود
طبق گزارش ها، علامت Coronation Chicken از منوی ناهار حذف شده و با Coronation Quiche جایگزین شده است که برای صبحانه، ناهار و شام ایده آل است. چند هفته پیش، کاخ باکینگهام منوی رسمی ناهار و سه دستور غذای الهام بخش را منتشر کرد. برای افراد ناآشنا، کیش یک کیسه شیرینی ترد و سبک با طعم ملایم اسفناج، لوبیا و ترخون تازه است و می توان آن را سرد یا گرم میل کرد.
آنچه در منو است
اگر به نسخه رسمی بپردازیم، منو بسیار خوشمزه به نظر می رسد و شامل Coronation Roast Rack of Lamb با Marinade به سبک آسیایی کن هوم، Coronation Aubergine از Nadiya Hussain، و Strawberry and Ginger Trifle از آدام هندلینگ است.

FotoJet - 2023-05-05T142120.741

همچنین بخوانید : عادات غذایی باورنکردنی و عجیب امپراتوران مغول
طبق گزارش های آنلاین، تریفل یک غذای جالب است که از بیش از 20 ماده تشکیل دهنده از جمله 16 زرده تخم مرغ استفاده می کند. همچنین توسط خانه‌های رسانه گزارش شده است که گفته می‌شود پادشاه چارلز نسبت به ریزوتو قارچ وحشی با گوشت بره ارگانیک است و به همان اندازه عاشق تخم‌مرغ‌های پنیری پخته یا تخم‌مرغ پخته شده است، در حالی که ملکه کنسورت و کامیلا با مارچوبه‌های بومی با مقدار زیادی کره. برای دسرها، منوی سلطنتی بستنی شکلاتی تلخ را به نمایش می گذارد.

FotoJet - 2023-05-05T142108.522

همچنین بخوانید : این امپراتور هند روزانه 35 کیلو غذا می خورد!
همچنین، گزارش شده است که آخر هفته تاج گذاری (6 تا 8 مه) شاهد یک کنسرت ویژه تاج گذاری در قلعه ویندزور خواهیم بود که به صورت زنده پخش می شود، در حالی که مراسم تاج گذاری در کلیسای وست مینستر برگزار می شود.
برای دستور العمل های خوشمزه، ویدیوها و اخبار هیجان انگیز مواد غذایی، در خبرنامه های روزانه و هفتگی رایگان ما مشترک شوید.