هفته مد بمبئی تایمز 23: یک پرده برافراشته

هفته مد تایمز پس از شروعی خیره کننده در چند شهر، با سرعتی سریع پیش می رود و بسته مد امروز در بمبئی پایین می آید. چه چیزی در این فصل وجود دارد؟ خوب، همه چیز در مورد مد، منسوجات و روندهای آینده بسیار زیاد است. BTFW محلی برای استایلیست‌های شناخته شده خواهد بود که به طراحان تبدیل شده‌اند، دانشجویان مد که هنر خود را تحت سلطه خود درآورده‌اند، چهره‌های عمومی به طراحان جواهرات تبدیل شده‌اند که بهترین‌ها را از ظرافت‌های خود به ارمغان می‌آورند و نکته‌ای که بیشتر طراحان مشهور روز را با نمایش بزرگ خود به پایان می‌رسانند. صادقانه بگویم، این یک رویداد سه روزه است که نزدیک به مد واقعی است، با تمرکز بر مجموعه هایی برای روشن کردن آینده مد، جشن گرفتن نام های شناخته شده و باز کردن دریچه ای برای هنرمندانی که سعی در طراحی دارند. این پلت فرمی است که فرصتی برای استعدادهای جدید و مهارت های تثبیت شده ای است که از افراد برجسته تجلیل می کنند.
چه چیزی در فروشگاه وجود دارد؟

طراحان از پس زمینه های یک ظاهر طراحی شده اند، مانند سبک مشهور مشهور Ken Ferns. نام کن فرن به خوبی با افسانه تلویزیونی مرحوم سیدارت شوکلا و تسلط جالب اوبر بر مد کلاسیک مرتبط بوده است. او هنوز با محبوبیت ابدی خود در توییتر سر و صدا ایجاد می کند. آثار کن در این مدت با صدای بلند برای بزرگ‌ترین افراد مشهور تلویزیونی صحبت کرده است و در نهایت نبوغ خلاق خود را در این فصل به هفته مد بمبئی تایمز آورده است. در حالی که ستاره مشهور کوئینی سینگ با برچسب جواهرات خود 20 سالگی خود را جشن می گیرد و برای جشن گرفتن این لحظه نمادین، با نشان دادن بهترین جواهرات خود که با مارک های معروف ادغام شده اند، با BTFW دست بسته است. برچسب‌های جوان و تبلیغاتی مانند Athena، Ishqme، IkiChic، Mademe Fashion و Salt Attire وجود دارند که موفقیت و تقاضاهای رو به رشد خود را در BTFW جشن می‌گیرند. در حالی که روهیت ورما دمدمی و مطمئن با مجموعه خود به نام Banjara حال و هوای سنتی را در هیبریدی ترین نسخه به ارمغان خواهد آورد. موسسات آموزشی مانند دانشگاه آمیتی و مدرسه گو با طراحان معروفی مانند آرچانا جین و گاوری و ناینیکا ادغام می‌شوند. یافتن استعدادهای داخلی و گرد هم آوردن آنها برای ایجاد فرصتی دیگر برای مجموعه های بهتر برای فصل آینده، شعار این فصل است.

برندها در این رویداد سه روزه، نمایش های مورد علاقه خود را همراه با پیچ و تاب های بسیار سرگرم کننده تر به ارمغان می آورند.
طبق معمول، ست استایل هیچ نشانه‌ای از خستگی مد را نشان نمی‌دهد و طیف وسیعی از تغییرات را ارائه می‌کند که ظاهری بسیار شایسته در شهر رویاها خواهند داشت. تابستان ترند اصلی تا کنون خواهد بود، چه طرح‌های چاپی و چه با خطوط. این فصل از طریق لباس های آماده، لوازم جانبی و موارد دیگر همچنان بر خیابان ها و صفحه نمایش ها تسلط خواهد داشت. BTFW با لذت نمایش های واقعی و بازگشت سبک خیابانی بازگشته است. لباس‌هایی که افراد را از ردیف اول به مهمانی‌های بعد و دوباره برمی‌گرداند، بدون اینکه جذابیت خود را از دست بدهند. منتظر به‌روزرسانی‌های سرگرم‌کننده بیشتر باشید.