هوای پلوور: 5 روش برای آزمایش روند ژاکت کش باف پشمی طولانی

رسما هوای ژاکت است و یکی از ژاکت های دنج که زمستان امسال را برگردانده ، ژاکت کش باف پشمی بلند است. باورتون نمیشه؟ طبق گوگل ترندز ، “ژاکت کش باف پشمی” یکی از پرطرفدارترین کلمات کلیدی ژاکت در اینترنت است! ژاکت بلند کاملاً راحتی است و از چند طریق می توان آن را مدل کرد. حال و هوای دوست داشتن در خانه و یا رفتن به صرف صرف صبحانه با دوستان خود ، پنج روش را پیدا کنید که می توانید ژاکت کش باف پشمی بلند را در زمستان 2020 تنظیم کنید:

با شلوارهای متناسب
شب فیلم در خانه با خانواده؟ یک ژاکت کش باف پشمی بلند که همراه با شلوارهای بافتنی متناسب باشد ، شما را در عین حال راحت و همچنین شیک نگه می دارد.

انبه

(ژاکت کش باف پشمی زیبا با شلوارهای متناسب
حسن نیت ارائه می دهد تصویر: انبه
)


یک پاپ رنگ اضافه کنید
لباس تک رنگ پوشیده اید؟ به لباس تک سایه خود با یک ژاکت کش باف پشمی رنگارنگ رنگ دهید.

آن را با شلوار جین کلاسیک نگه دارید
ترکیب شلوار جین و بلوز خود را دوست دارید؟ آن را با یک ژاکت کش باف پشمی بلند و باریک لایه بندی کنید. برای اینکه شکل خود را بلند کنید ، آن را با شلوار جین براق یا برش دار بکشید.


آن را به عنوان لباس بپوشید
اگر یک ژاکت کش باف پشمی دارید ، می توانید آن را به صورت لباس حالت دهید و حتی آن را روی لباسی متناسب با طول آن قرار دهید. دکمه های آن را فشار دهید و با چکمه های تا ران سبک دهید تا بیانیه ای ارائه دهید.

لباس بافتنی

(ژاکت کش باف پشمی کابلی ؛ مجوز تصویر: H&M)


کمربند بزنید
اگر از طرفداران شبح گلدار نیستید ، با کمربند بیانیه ای شکل را به شبح اضافه کنید. آن را روی یک تاپ یا لباس بپوشید و با کمربند بند بزنید.