واکسن کرونا ویروس ایتالیا: ایتالیا واکسیناسیون Covid را از ژانویه آغاز می کند | اخبار جهان

میلان: کمیساریای ویژه ایتالیا برای اورژانس ویروس روز پنجشنبه گفت ، تعداد قابل توجهی از ایتالیایی هایی که می خواهند واکسیناسیون Covid-19 را انجام دهند باید تا سپتامبر آینده عکس خود را دریافت کنند.
دومنیکو آرکوری ، کمیساریای ویژه گفت ، ایتالیا قرار است 3.4 میلیون دوز واکسن Pfizer را در نیمه دوم ژانویه از طریق برنامه خرید اتحادیه اروپا دریافت کند ، کافی برای تأمین دو دوز مورد نیاز 1.6 میلیون از 60 میلیون نفر ایتالیا. وی گفت: افراد ایتالیایی و افراد مسن که بیشتر در معرض خطر قرار دارند اولویت اول را خواهند داشت.
آرکوری در یک کنفرانس خبری در رم گفت: “این بزرگترین کمپین برای تزریق واکسنی است که می توانیم بخاطر بسپاریم ، نه فقط در ایتالیا بلکه در تمام اروپا و بسیاری از مناطق جهان.”
کمیسر گفت که انتظار دارد مجوز Pfizer از آژانس پزشکی اروپا به موقع انجام شود تا اولین واکسن هایی که در ژانویه تجویز می شوند ، انجام شود. وی گفت که “با اضطراب در انتظار” تایید واکسن های دیگر علیه ویروس کرونا است تا بتواند به صورت داوطلبانه در اختیار همه ایتالیایی ها قرار گیرد.
آرکوری گفت: “ما نمی دانیم چه تعداد ایتالیایی می خواهند واکسن بزنند.” “” من می توانم بر اساس پیش بینی های معتبر نشده ، بخش مهمی از جمعیت ما در نیمه اول سال یا در هر صورت تا پایان سه ماهه سوم واکسینه شوند. ”
آرکوری گفت ، دولت ایتالیا بر اساس توصیه های وزارت بهداشت ، نظم دریافت مقادیر مختلف شهروندان هنگام ورود را به پارلمان اطلاع می دهد.
آژانس Arcuri در نظر دارد روز جمعه روند مناقصه سرنگ ها و سوزن های مورد نیاز برای تزریق واکسن را باز کند. وی گفت: سه نوع سرنگ و حداقل شش نوع سوزن لازم است.
بیش از 47800 ایتالیایی در این بیماری همه گیر جان خود را از دست داده اند ، که بعد از انگلیس دومین تعداد در اروپا است.