ولودیمیر زلنسکی: حمله متقابل اوکراین به زمان بیشتری نیاز دارد، پرتاب هم اکنون به قیمت جان افراد زیادی تمام خواهد شد

کیو، اوکراین: رئیس جمهور اوکراین ولودیمیر زلنسکی می‌گوید که ارتش کشورش به زمان بیشتری برای آماده‌سازی یک ضد حمله پیش‌بینی‌شده با هدف عقب راندن نیروهای اشغالگر روسیه نیاز دارد.
زلنسکی در مصاحبه‌ای که روز پنجشنبه توسط بی‌بی‌سی پخش شد، گفت: «غیرقابل قبول» است که این حمله در حال حاضر انجام شود زیرا جان افراد زیادی از دست خواهد رفت.
به گزارش بی‌بی‌سی، زلنسکی در این مصاحبه گفت: «با (آنچه داریم) می‌توانیم جلو برویم و موفق باشیم.
اما ما افراد زیادی را از دست خواهیم داد. به نظر من این غیرقابل قبول است.» گزارش شده است که این مصاحبه در کیف با پخش کنندگان خدمات عمومی که اعضای یوروویژن نیوز هستند، از جمله بی بی سی، انجام شده است.
“پس باید صبر کنیم. زلنسکی گفت: ما هنوز به زمان بیشتری نیاز داریم.
هفته‌ها پیش‌بینی می‌شد که یک جنگنده اوکراینی در برابر تهاجم روسیه در بیش از 14 ماه پیش انجام شود. اوکراین تسلیحات پیشرفته غربی، از جمله تانک ها و پدافند هوایی، و آموزش های غربی برای سربازان خود را در حالی که برای یک حمله مورد انتظار آماده می شود، دریافت می کند.
را کرملیننیروهای ‘s عمیقاً در مناطق شرقی اوکراین با خطوط دفاعی لایه‌ای بنا به عمق 20 کیلومتری (12 مایلی) مستقر هستند. حمله متقابل کیف احتمالاً با میدان های مین، خندق های ضد تانک و سایر موانع روبرو خواهد شد.
یک مقام ارشد ناتو گفت که در ماه‌های آینده جنگ، اوکراین از نظر کیفیت برتر خواهد بود، اما روسیه از نظر کمیت دست بالا را دارد.
ادم: «روس‌ها اکنون شروع به استفاده از مواد بسیار قدیمی، توانایی‌های بسیار قدیمی کرده‌اند. باب بائر، صندلی از کمیته نظامی ناتواواخر روز چهارشنبه در بروکسل به خبرنگاران گفت.
او گفت: «روس‌ها باید روی کمیت تمرکز کنند. «تعداد بیشتری از سربازان وظیفه و افراد بسیج شده. خوب آموزش ندیده مواد قدیمی‌تر، اما اعداد زیاد، و نه به دقت، نه به خوبی مواد جدیدتر.»