ویروسی: این تصویری از لهنگای داغ قرمز است که مونی روی آن را پاک کرده است ، اینترنت می پرسد چرا؟

شبکه های اجتماعی خطرات خاص خود را دارند. شخص باید درمورد آنچه شخصی ارسال می کند مطمئن باشد و افراد مشهور اغلب در انتها اقدام به ارسال مواردی می کنند که از آنها اطمینان ندارند. خوب ، آنها در نهایت مانند هر یک از ما پست ها را حذف می کنند و بازیگر بالیوود ، مونی روی ، بازیگر بالیوود ، هنگامی که دو عکس خود را از حساب اینستاگرام خود پاک کرد ، همین کار را انجام داد.

این بازیگر “طلا” اخیراً دو تصویر از او را به تن کرده که در آن یک لهنگای قرمز و زیبا پوشیده است. این پست به مناسبت روز ملی هندلوم به اشتراک گذاشته شد تا بعداً آنها حذف شود. اما ، به لطف باشگاه های طرفداران او ، اکنون تصاویر در اینترنت گسترده می شوند. و این همه ماجرا نیست ، طرفداران او اکنون دلیل حذف پست را می پرسند.

در این دو عکس ، مونی در یک لنگه داغ قرمز که با یک چولی پولک سکسی همراه بود ، چیزها را گرم می کرد. او ظاهر خود را با تیکای زیبا ، رنگ لب قرمز پررنگ ، چشمان خوب و برخی از هایلایت به پایان رساند. خوب ، او کاملاً دیوالی برای ما کاملاً آماده به نظر می رسید ، با این دیه زیبا در دستش.

با کمال تعجب ، مونی پس از حذف پست قبلی ، نگاه دیگری از لنگه خود را به اشتراک گذاشت.

در تصویر جدید ، مونی یک لهنگای زیبا را به نمایش می گذارد که دارای الگوی مقیاس ماهی همراه با یک چولی قرمز و یک دوپاتا است.

ما عاشق هر دو ظاهر قرمز lehenga غواص هستیم ، به ما بگویید کدام یک را بیشتر در قسمت نظرات زیر دوست دارید.