ویروس کرونا: 4 دلیل خفیف COVID-19 می تواند به سرعت شدید شود

یکی از اندامهایی که توسط ویروس SARS-COV-2 به شدت تحت تأثیر قرار می گیرد ، سیستم تنفسی ما باقی می ماند. همچنین می تواند منجر به از دست دادن اکسیژن رسانی به ریه ها شود و علائمی مانند تنگی نفس و دشواری تنفس را القا کند. سطح اکسیژن به زیر 90 کاهش می یابد به عنوان یک علامت هشدار دهنده است.

با این حال ، در بسیاری از موارد ، حتی اگر سطح اکسیژن خیلی کم شود ، بدن هیچ نشانه آشکاری از تخریب نشان نمی دهد. برای بیماران دشوارتر است که تشخیص دهند که آنها نوعی دشواری را تجربه می کنند ، فقط قبل از اینکه مشکل منجر به آسیب احتمالی شود. پزشکان که به عنوان “هیپوکسی شاد” شناخته می شوند ، عنوان می کنند که این یکی از دلایل شدید شدن عفونت های خفیف است و همچنین منجر به افزایش در بیمارستان می شود ، زیرا بیماران فقط در صورت افزایش شدت به کمک پزشکی می آیند.

همچنین ممکن است دلیلی باشد که بیماران برای بهبودی نیز مدت طولانی طول می کشد. بسیاری از آسیب های ناخوشایند سطح اکسیژن تخلیه شده به بدن آنها را تشخیص نمی دهند و اندام های حیاتی در نهایت ضربه می خورند. در شهرهایی مانند Delhi NCR ، مدت اقامت بیمار نیز افزایش یافته است ، و بهبودی برای افراد طولانی تر است.

دکتر راجش کالرا ، سرپرست پزشکی در یک بیمارستان مستقر در دهلی به یک خانه رسانه گفت:

وی افزود: “شرایطی كه بیماران به بیمارستان می رسند اقامت آنها را نیز تعیین می كند. از آنجا که میزان اشباع اکسیژن آنها در حال حاضر به سطح پایین رسیده است ، برخی از آنها باید بلافاصله به ICU منتقل شوند. بهبودی آنها بیشتر طول می کشد. “