چه اتفاقی برای بدن شما می افتد که کشش ندارید

افراد دو نوع هستند ، یکی هرگز کشش نمی یابد و دیگری که هرگز از رجزخوانی در مورد انعطاف پذیری خود خسته نمی شوند. اگر در گروه سابق قرار دارید ، به احتمال زیاد از شنیدن صحبت های دوستان درباره تقسیم آنها خسته شده اید. اما چه اتفاقی می افتد که شما کشش نداشته باشید. آیا روی بدن ما تأثیر منفی می گذارد؟ یا چیزی تغییر نمی کند؟ بیایید کشف کنیم

کشش چیست؟


بسیاری از ما احساس می کنیم که لمس انگشتان پا و انجام انشعابات باعث طولانی شدن عضلات می شود ، اما این درست نیست. حرکات کششی باعث تحریک و طولانی شدن بافتهای همبند عضلات می شود و به آنها و مفاصل اجازه می دهد آزادانه حرکت کنند. تمام گروه های عضلانی دارای سلولهای عضلانی جداگانه هستند و فاشیا وجود دارد که آنها را می پوشاند ، سپس تمام این عضلات با هم حتی با فاشیای بیشتری پوشانده می شوند. پوشش فاسیال یک بافت پیوندی است که در همه جا در بدن وجود دارد ، و در اطراف همه چیز در بدن است ، از جمله عضلات. هنگامی که شما کشش ندارید ، فاشیا ماهیچه های شما را مانند یک گچ غیر متحرک قالب می کند که باعث می شود عضلات شما تا حد کامل کار نکنند. حرکات کششی ، فاشیا را انعطاف پذیر تر ، کشدار و آزاد می کند. وقتی همان نوع حرکات را بارها و بارها انجام می دهید بدون ایجاد تعادل در مقابل کشش – در نهایت احساس تنگی می کنید. کشش به شما امکان می دهد از محدوده حرکتی محدود به حرکتی بدون وقفه بروید.

نتیجه عدم کشش

هنگامی که مفاصل شما در کل دامنه حرکت حرکت نکنند ، ممکن است در نهایت فاشیا را بکشید و به مفاصل آسیب برسانید. به عنوان مثال ، دوچرخه سواران و دونده هایی که از ناحیه مفصل ران خم هستند ، ممکن است از ناحیه زانو آسیب ببینند. در حالی که دوندگان و دوچرخه سواران که می دانند مستعد داشتن لگن و کشش آنها هستند ، می توانند آسیب ها را به راحتی دور کنند.

این باعث می شود تمام کشش های همسترینگ ، چهار پا ، سینه بسیار مهم باشد. حرکات کششی عبارتند از حرکت دادن بدن به متنوع ترین حالت ، به طوری که فاشیا بداند چگونه از هر حرکت پشتیبانی کند. حرکات کششی مانند پرایمر کردن بدن است تا بتوانید به راحتی آن را همانطور که دوست دارید حرکت دهید.