چگونه بدون اینکه خود را فدا کنید دوست دختر کامل باشید

آن پست های اینستاگرامی یا پینترست در مورد زن و شوهر یا دوست دختر عالی بودن خیلی ساده و دلفریب به نظر می رسند. فکر نمیکنی؟ پاسخ در واقع ذهنی است. دوست یابی بدون شک یکی از بزرگترین تجربه های زندگی است و عشق واقعاً احساسی است که باید در آغوش قلب شما بگیرد. در حالی که زوجین یا پست های رسانه های اجتماعی پیرامون شما نشان می دهند که روابط یک تکه کیک است ، من مطمئن هستم که می دانید این درست نیست. در واقع این هزاران کار سخت با سازش ، تفاهم ، فداکاری و موارد دیگر است.

با این حال ، مهم نیست که روابط رابطه ای داشته باشد ، به نظر می رسد زنان همیشه بر روی یک چیز تمرکز می کنند: اینکه چگونه بهترین دوست دختر همیشه برای شریک زندگی خود باشند. این یک عقیده و خواست مشترک است که به نظر می رسد حتی محققان از آن استفاده می کنند. مطالعات نشان می دهد که در بیشتر مواقع ، زنان فقط به دوست دختر کامل بودن متمرکز می شوند و در نتیجه سایر پارامترهای مهم رابطه را فراموش می کنند. برای آنها نمایش تصویر یک شخصیت دوست داشتنی کامل و بت مانند بسیار مهم است.

با این حال ، زنان باید درک کنند که یک تصویر ایده آل از دوست دختر کامل بودن خوب است ، اما نه به قیمت کنار گذاشتن خواسته ها ، نیازها و ترجیحات خودشان. اگر فکر می کنید مطیع بودن و ترساندن امثال خود جایزه دوست دختر عالی را به شما می دهد ، در این صورت اشتباه می کنید. همیشه لازم نیست در مقابل شریک زندگی خود راضی و بی ادعا باشید. راه های زیادی وجود دارد که می توانید دوست دختر ایده آلی باشید که می خواستید باشید. بهترین قسمت این است که ، شما مجبور نیستید خود را فدا کنید.

1. برای خودتان حد و مرز تعیین کنید


وقت گذاشتن برای خود به طور جداگانه در یک رابطه ممکن است برای بسیاری از زنان کاری غیرممکن به نظر برسد ، اما کاملاً ضروری است. شما باید ارزش خود را بدانید و همچنین یاد بگیرید که به بعضی چیزها نه بگویید. حتی اگر شریک زندگی شما سرکشی شما را تأیید نمی کند ، به نیازهای خود پایبند باشید و بیاموزید که برای آنها نیز بجنگید. نه یعنی نه. این امر می تواند در مورد مسائل عاطفی یا جنسی نیز اعمال شود. این وضعیت همچنین به شما کمک می کند رفتار همسرتان را نسبت به افکار و عقاید مستقل خود تجزیه و تحلیل کنید. اگر آنها وقت بگذارند و سرانجام طرف جدید شما را بپذیرند ، پس شریک زندگی شما ارزش آن را دارد. اما ، اگر آنها همچنان سرکوب یا بر خلاف خواسته های شما عمل می کنند ، شاید شما باید در تصمیم خود تجدید نظر کنید.

2. در مورد خواسته های خود از یکدیگر واضح و روشن باشید


انتظارات یک مسئله اصلی در روابط است و بنابراین ، مهم است که از همان روز اول درباره آنچه می خواهید از یکدیگر بحث کنید. برخی ممکن است فکر کنند که این رابطه می تواند یک رابطه عادی باشد و بنابراین نیازی به تعیین انتظارات شدید از روز اول نیست. اما این را بدانید ، انتظارات لزوماً زیاد نیست ، می تواند اندك باشد ، مانند اینكه اگر قصد دارید برای شام بیرون بروید یا فقط بعضی از میان وعده ها را بخواهید می توانید از شریک زندگی خود بخواهید كه فقط یك بار به شما اطلاع دهد. غذا ممکن است برای شما یک نقطه تماس باشد ، بنابراین این شرایط به طور خودکار نسبی می شوند. شریک زندگی شما ممکن است ترجیحات خاصی داشته باشد که انتظار داشته باشد شما آنها را دنبال کنید و اگر به نظر کافی منطقی به نظر می رسند ، حمایت کنید و آنها را پشت سر بگذارید.

3. به آنها بگویید چه چیزی شما را ناراحت می کند


انسانها بیش از هر چیز نمی توانند ذهن بخوانند. اگر از هر مسئله خاصی ناراحت شدید ، از نگه داشتن آن در درون خود خودداری کنید. ارتباطات عامل اصلی در نزدیک نگه داشتن زوجین است و اگر احساسات خود را مستقیماً با شریک زندگی خود برقرار نکنید ، بعداً می تواند بدتر شود. اگر هر دو مرتباً دعوا می کنید ، مهم این است که یکبار متوقف شوید و با شریک زندگی خود بحث کنید. احتمال این وجود دارد که شریک زندگی شما ممکن است بعضی چیزها را نفهمد یا از تجربه های آن مطمئن نیست. در این موارد ، بگذارید وقت خود را بگذارند تا سرانجام چیزها را درک کنند و از نظر شرایط مطابقت دهند. به آنها کمک کنید تا با یک عشق و دقت ، پستی و بلندی های رابطه را ارزیابی کنند.

4- به خود آسیب پذیر بگذارید


بگذارید خودتان در جریان باشید. شما در رابطه ای هستید که می توانید خود باشید و نگران قضاوت شدن نباشید. این همان چیزی است که عشق ، اعتماد و درک است. بنابراین منطقی نیست که همه احساسات خود را بجوشانید و آنها را در ذهن و روح خود حبس کنید. مطمئناً ، اگر از بیان خود ترسیده اید ، برداشتن گام های کودک در ارتباط بیشتر با همسرتان می تواند واقعاً مفید باشد. به شریک زندگی خود اطلاع دهید و از جناح وحشی و دیوانه ای که دارید ، قدردانی کند. شما همچنین باید سعی کنید تفکرات و ایدئولوژی های شریک زندگی خود را برای پیوند بهتر و درک بیشتر احساسات یکدیگر درک کنید. واقعاً اجازه دادن به خودتان برای آسیب پذیری فقط در مورد احساسات نیست بلکه نظرات ، اعتماد و سازگاری است.

5. همیشه به یاد داشته باشید ، شما شخص خودتان هستید


در حالی که در یک رابطه هستید استقلال خود را حفظ کنید. درک کنید که شما فردی هستید که افکار و احساسات جداگانه ای دارید ، این ممکن است بر خلاف شخصی باشد که با او عاشقانه درگیر شده اید. بسیاری از اوقات ، موارد متضاد جذب می شوند و بنابراین ، شما ممکن است کاملا با شریک زندگی خود موافق نباشید. مشکلی نیست از نظر خودتان مثمر ثمر باشید ، کارهایی انجام دهید که باعث می شود فرد سالم و آزاد باشید و سعی کنید به همسرتان چسبیده نباشید. آنها همچنین فضای خود را می خواهند. همچنین می توانید روز خود را به گونه ای برنامه ریزی کنید که بتوانید قسمتهای مساوی از آن را به سمت خود و رابطه خود تقسیم کنید. تعادل کلید است و داشتن خودمختاری راهی برای رسیدن به هدف است.

این نکات برای فهمیدن این نکته که نقش شما به عنوان یک دوست دختر فقط برای برآوردن خواسته ها و خواسته های همسرتان نیست کاملاً واضح است. قسمتهای مساوی هر چیز منجر به روابط شاد و بدون جنگ خواهد شد.