کارشناس زبان بدن رابطه بابی و تانیا دئول را رمزگشایی می کند

بابی دیول و تانیا دئول زوج قدرتمندی هستند که صنعت سرگرمی را طوفان کرده اند. بابی، با حضور گیرا روی صفحه و توانایی های بازیگری پویا، قلب میلیون ها نفر را به دست آورده است، در حالی که تانیا، یک طراح لباس حرفه ای است که حس استثنایی از سبک دارد. آنها یک جفت قدرتمند هستند که ظرافت، کلاس و پیچیدگی را تراوش می کنند. تصویری از این زوج را به ستاره شناس مشهور نشان دادیم و کارشناس زبان بدن، Pandit Jagannath Guruji که جزئیات جالبی را در مورد آنها فاش کرد. ادامه مطلب

48043e314cdb037e6a5dd6db52e94906

بابی دیول بسیار سر به زیر است
گوروجی گفت: «حالت بدن بابی دیول در تصویر زمینی و زمینی است. او برای دیگران، به ویژه نزدیکانش، محبت و احترام زیادی قائل است. زبان بدن کلی او تصور یک شخصیت سلبریتی مثبت و سالم را می دهد. دست چپ او در جیب و وضعیت پاها نشانگر آرامش و خونسردی است.
«نحوه‌ای که او تانیا را روی شانه‌اش نگه می‌دارد، محافظت او را نسبت به او نشان می‌دهد. وضعیت بابی این تصور را ایجاد می کند که او از دومین دوره زندگی خود لذت می برد و نتایج خوبی برای او به همراه دارد.”
تانیا دئول اعتماد به نفس و راضی است
وضعیت بدن تانیا دئول در تصویر مطمئن و رضایت بخش است. پاهای او در حالی که مستقیماً رو به رو هستند، بسیار نزدیک به یکدیگر هستند، که وضوح فکر و توانایی های تصمیم گیری او را به تصویر می کشد. این موقعیت او را هم به عنوان یک فرد و هم به عنوان یک شریک، جسور و کمی سلطه‌جو نشان می‌دهد.»
وضعیت او این تصور را ایجاد می کند که او در پوست خودش راحت است و از جایی که در زندگی اش است راضی است. هاله مثبت و مطمئنی که از او بیرون می‌زند، او را به شخصیتی جذاب تبدیل می‌کند.
آنها پیوند بسیار قوی و محکمی دارند
زبان بدن بابی دیول و تانیا دیول در تصویر نشان دهنده پیوند قوی آنهاست. وضعیت کلی آنها رابطه راحت و صلح آمیزی را نشان می دهد. آنها در طول سال ها رشد کرده اند. به نظر می رسد که آن ها حالات مثبت رد و بدل می کنند و از رابطه ای که بیشتر شبیه دوستان هستند لذت می برند. به نظر می رسد آنها آرامش و آسایش را در خود پیدا کرده اند که باعث جذابیت و شکوفایی روابط آنها شده است. دوستی آنها به آنها کمک کرده تا نیازها و عواطف یکدیگر را درک کنند و این باعث تقویت بیشتر پیوند آنها شده است.