کرم مرطوب کننده و کرم آبرسان [300+ محصول] برای انواع پوست صورت – روژه

به طور کلی می توان گفت که تفاوت کرم مرطوب کننده و آبرسان این است که کرم های مرطوب کننده برای برطرف کردن خشکی پوست ولی کرم های آبرسان، برای رفع کم آبی پوست ساخته شده اند. برند سیگل رو قدیمی ها به خاطر کرم های دستش و نسل جدیدا به خاطر ضد آفتاب های کودک و کلا ضد آفتاب های مختلفش میشناسن.یکی از ارزون ترین کرم های مرطوب کننده موجود توی لوازم آرایشی ها و به خصوص فروشگاه بادومی مرطوب کننده Silk کمپانی ایرانی «سی گل» (Seagull) هست.سی گل هم مثل کامان و برند های دیگه چند مدل مرطوب کننده داره اما این بین سیلیک یه چیز دیگه است.چرا یه چیز دیگه است؟

ما با ارائه کرمهای میوهای مثل نوتری تاچ، و کرم مرطوب کننده جوجوبا، پوست خشک و خیلی خشک شما را نرم و مرطوب کرده و سلامتی را به آن باز خواهد گرداند. فرقی نمیکند پوستتان خشک، چرب یا ترکیبی از هر دو باشد چون مرطوب کنندهها روند فرسایش پوست را به تعویق میاندازند و از آن در برابر تغییرات ناگهانی آبوهوا محافظت میکنند. 4. برای رساندن مواد مغذی به پوست خود و بسته نشدن منافذ پوستی، و عدم تجمع چربیها و باکتریها حتی برای پوستهای چرب از مرطوب کنندهها استفاده کنید. داروخانه آنلاین با ارائه بهترین مرطوب کننده های استاندارد تا حدود زیادی توانسته است در معرفی و ارزیابی مرطوب کننده های منطبق با پوست شما مشاوره های ارزنده ای به شما ارئه دهد.

مرطوب کننده ای مناسب پوست حساس است که بعد از استفاده پوست دچار قرمزی، التهاب، سوزش و یا جوش نشود. فرمولاسیون این کرم به گونهای است که باعث ایجاد جوش نشود. بنابراین بهتر است همه افراد اعم از آقایان و خانم ها با هر نوع پوستی که دارند ازمرطوب کننده مناسب و سازگار با پوست خود استفاده کنند. دلیل این امر این است که پوست صورت حساسیت بیشتری نسبت به دست ها دارد و معمولا نسبت به ترکیبات اسانس دار واکنش آلرژیک نشان می دهد، البته در همه ی افراد این موضوع صدق نمی کند. پوستی که آب خود را از دست داده، مستعد خارش، التهاب و ترکهای پوستی است.

در کرم های مرطوب کننده گاها از ترکیبات اسانس داری استفاده می شود که استفاده از این کرم ها را دلنشین می کند. در فصل سرما مقداری از چربی پوست از بین رفته و در نتیجه استفاده از کرم مرطوب کننده اهمیت بیشتری پیدا میکند. قبل از بررسی ویژگی های این محصولات برای خرید کرم مرطوب کننده و کرم آبرسان مناسب، تفاوت پوست دی هیدراته یا کم آب و پوست خشک را شرح می دهیم. کرم های آبرسان و کرم های مرطوب کننده، محصولاتی کاملا متفاوت هستند اما گاها، این اسامی، به اشتباه به جای هم دیگر به کار می روند.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با کرم مرطوب کننده جانسون وب سایت خود باشید.