کفش های رسمی سفید با صدای بلند برمی گردند!

چه کسی می تواند سوپراستار دهه 70 بالیوود را فراموش کند ، جیتندرا که با پوشیدن کفش رسمی براق و سفید خود راه می رود؟ خوب ، به نظر می رسد که این روند بالاخره برگشته است ، و مردان بالیوود آن را با آغوش باز پذیرفته اند. وقتی صحبت از جدیدترین روند کفش های مردانه می شود ، رنگ سفید رنگ جدید است. راه برگشتی که توسط مشاهیر مانند فرد آستر ، جیمز براون ، تام ولف و بسیاری دیگر رواج یافته است ، کفش های سفید اکنون بیانیه سبک جدید عصر است.

طبق گزارشی که در گزارش راب منتشر شده ، باکس دروازه ورود کفش های سفید است. نام آنها به خاطر ساخت چرم نوبوک است و روزگاری جز I اصلی پیچک ها بودند. دیوید کاگینز ، نویسنده کتاب پرفروش “مردان و سبک” ، یک جفت کفش را روی جلد کتاب گذاشته بود.

وی به Robb Report گفت: “من در ابتدا توسط اولین جفت دلار سفید خود مرعوب شدم. من نمی توانستم زندگی خود را بدون آنها تصور كنم. کاگینز افزود: “این در ابتدا احساس نترسی می گیرد. آنها بی عیب و نقص و چشمگیر به نظر می رسند ، اما وقتی کثیف می شوند و به مال شما تبدیل می شوند ، واقعاً به آسمان سفید می روند.”

کفش سفید مردانه

به گفته نویسنده ، لذت واقعی داشتن کفش های سفید در نقص ها و لکه هایی است که آنها می پوشند و آنها را “زخم های اساسی” نامیده است. کفش های سفید نیز این روزها برای رقصیدن رواج دارد. طبق گزارش راب ، آکسفوردهای باریک و کم ارتفاع پس از محبوبیت توسط فرد آستر ، به محبوبیت بیشتری رسیده اند. نیمرخ براق کفش وقتی با شلواری که برشهای وسیع تری دارد ، به بهترین شکل به نظر برسد.

Robb Report به نقل از مارک هیگ ، مدیر برند در تاج نورتهمپتون انگلستان گفت: “این زیبایی فوق العاده زیبا باعث می شود که سبک کفش های رقص نیز در چندین ظاهر مختلف آسان شود.” هیگ افزود: “طی چند دهه گذشته ، این مجموعه طرفداران وفاداری به ویژه در ژاپن پیدا کرده است.”

علاوه بر انواع رسمی ، گزینه های زیادی برای کفش های سفید معمولی در بازار وجود دارد که اکنون طرفداران خاص خود را دارند.