کمال هریس از idli تا tikkas عشق خود را به غذاهای هندی نشان می دهد

کمالا هریس ، 56 ساله ، قرار است اولین معاون زن رئیس جمهور آمریکا شود. با ریشه کمالا در هند ، بستگان وی به همان اندازه از موفقیت او هیجان زده می شوند و عمویش دکتر بالاچندران در دهلی رسانه ها را تایید کرد که پیروزی وی در حد انتظار است. طبق گزارش ها ، خانواده کمالا هریس در هند برای شرکت در مراسم تحلیف در ژانویه سال آینده به آمریکا پرواز می کنند.

گرچه کمالا سالهاست که در خارج از کشور زندگی می کند ، اما عشق او به هند و همه چیز هند هنوز زنده است. یک اثبات اخیر زمانی مطرح شد که کامالا بی ادبی را با “sambar واقعا خوب” و “هر نوع تیکا” به عنوان غذاهای هندی مورد علاقه خود ذکر کرد.

هریس اولین زن هندی الاصل و اولین زن سیاه پوستی است که توسط یک حزب سیاسی بزرگ آمریکایی برای تصدی پست انتخاب شده است.

در تعامل اخیر در شبکه های اجتماعی ، وقتی از هریس در مورد غذاهای هندی مورد علاقه اش سال شد ، وی گفت: “بنابراین هندی جنوبی ، با یک سامبار واقعا خوب و سپس هند شمالی – احتمالاً هر نوع تیکا” بی فایده است. ”

او با اشاره به “پیاده روی طولانی” خود در مادراس (اکنون چنای) با پدربزرگ خود که از “قهرمانان” مسئول تولد بزرگترین دموکراسی در جهان می گوید ، از مسیر حافظه سفر کرده است.

هریس در ویدئویی که در توییتر منتشر کرد ، به برخی از س questionsالات کاربران اینستاگرام پاسخ داد. وی درباره کارهایی که برای مراقبت از سلامت روانی خود در مسیر مبارزات انجام می دهد ، گفت که هر روز صبح تمرین می کند ، با بچه هایش صحبت می کند و عاشق آشپزی است.

وقتی هریس از او س askedال شد که چه توصیه ای برای زنان دارد ، گفت: «شما برای هدایت هیچ وقت لازم نیست از کسی اجازه بگیرید. من در حرفه خود بارها به من گفته اند ، “وقت تو نیست” ، “نوبت تو نیست”. بگذارید فقط به شما بگویم ، من برای صبحانه “نه” می خورم. بنابراین ، من نیز همین را توصیه می کنم. این یک صبحانه دلچسب است. ”

برای کسانی که نمی دانند ، کمالا دومین زن سیاه پوستی است که به عنوان نماینده مجلس سنای آمریکا انتخاب می شود. و ، او سومین نامزد زن معاون ریاست جمهوری از یک حزب بزرگ است.