گران ترین ساندویچ جهان 17500 روپیه قیمت دارد: در اینجا دلیل آن است

جورج برنارد شاو به درستی گفت: “هیچ عشقی خالصانه تر از عشق به غذا نیست.” در هند، ما دوست داریم عشق خود را به غذا در مناسبت ها و جشنواره ها اختصاص دهیم، اما آمریکایی ها خیلی جلوتر از ما هستند، زیرا آنها حتی چندین روز را بر اساس غذاهای مورد علاقه خود نامگذاری کرده اند.
همچنین بخوانید:
یکی از این غذاها ساندویچ پنیر کبابی است که آمریکایی ها عاشق مصرف آن هستند. چیزی که آن را بسیار محبوب می کند این واقعیت است که فرآیند تهیه این ساندویچ بسیار آسان است و می توان آن را تنها در چند دقیقه تهیه کرد. همچنین ساندویچ ها یکی از ارزان ترین خوراکی هایی هستند که می توان در طول روز از آن لذت برد.

طرح بدون عنوان (1)

با این حال، یکی از رستوران‌های محبوب نیویورک «Serendipity 3» «ساندویچ پنیر کبابی Quintessential» خود را دوباره راه‌اندازی کرد و قیمت این ساندویچ چیزی است که اینترنت را دیوانه کرده است. ظاهراً این رستوران ساندویچ را 214 دلار یا 17500 روپیه قیمت گذاری کرده است. این پیشنهاد توسط رستوران به مناسبت ‘روز ملی پنیر کبابی’ ارائه شده است. آن‌ها این راه‌اندازی مجدد را در صفحه اینستاگرام خود اعلام کردند و پست را اینگونه نوشتند: “ما یک غذای رکورددار گینس را فقط برای مدت محدودی برمی‌گردانیم. این روز ملی پنیر کبابی (12 آوریل)، S3 در نیویورک ارائه خواهد شد. “ساندویچ پنیر کبابی Quintessential” که رکورد گینس گران ترین ساندویچ جهان را با قیمت 214 دلار به دست آورد.

همچنین بخوانید: 10 گران ترین غذا از سراسر جهان

چیزی که این ساندویچ را فوق العاده خاص می کند این واقعیت است که از “پنیر کاچیوکاوالو پودولیکو” ساخته شده است که از شیر برخی از گاوهای مخصوصی که فقط در ماه های می و ژوئن شیر می دهند و روی علف های معطر می چرند تهیه می شود. همچنین برشته شدن این ساندویچ ها با طلای 23 عیار، این ساندویچ را خاص می کند.

همچنین بخوانید:
8 گرانترین غذاهایی که در هند سرو می شوند

همچنین، ساندویچ در یک بشقاب کریستال باکارات با کیفیت بالا با یک لیوان باکارات پر از بیسکوی گوجه فرنگی خرچنگ آفریقای جنوبی به عنوان سس سرو می شود که با کرم فریش و روغن ترافل چرخانده می شود.

برای دستور العمل های خوشمزه، ویدیوها و اخبار هیجان انگیز مواد غذایی، در رایگان ما مشترک شوید روزانه و هفتگی خبرنامه ها