گوشی اپل-خرید آنلاین و بهترین قیمت آیفون در ایسل

سنسور دوربین این گوشی در مقایسه با دوربین آیفون 8، بزرگ تر شده و به دلیل استفاده از سیستم های پردازش اطلاعات جدید در این دوربین، عکس هایی با کیفیت و وضوح بالا را می توان انتظار داشت. میزان روشنایی آیفون 8 در حد مطلوبی قرار دارد و می توان به راحتی محتوای روی نمایشگر را در محیط های خارج از خانه و زیر نور مستقیم خورشید مشاهده کرد. تولید رنگ نیز به شکل مطلوبی انجام می شود و دقت رنگ ها را می توان در تصاویر و ویدیوها مشاهده کرد. با این حال، برخی ویژگی ها، ارتقا یافته اند که از میان آن ها می توان به ارتقای بلوتوث دستگاه از نسخه 4.2 به 5 اشاره کرد.

با این حال، محتواهای HDR بر روی این گوشی از کیفیت نسبتا مناسبی برخوردارند و همانند ویدیوهای استاندارد به نمایش درمی آیند. همانند سال گذشته که آیفون 7 به پردازنده A10 مجهز شده بود، گوشی آیفون 8 نیز از نسل جدید این پردازنده یعنی A11 Bionic بهره می برد. دوام و عمر باتری در آیفون ۱۳ پرو مکس تا دو ساعت و نیم بیشتر از همتای سابق خود یعنی 12 پرو مکس است. همچنین اگر گوشی آیفون 12 پرو را دارید می توانید تجربیات خود را در بخش دیدگاه های هاکان موبایل با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید. البته آیفون سعی کرده با عرضه چندین نسخه ارزانتر نیز به کمک کاربران خود بیاید، اما همچنان آیفون ۱۳ پرو قیمت بالایی دارد و یکی از گرانترینهای این برند محبوب آمریکایی است.

میتوانید قیمت آیفون 13 را در مدلهای مختلف بررسی کرده و یک گزینه عالی برای خود برگزینید. فرارو- قیمت گوشیهای آیفون نسل جدید امروز سهشنبه هجدهم گوشی ایفون 9 اس آبان گران شد. یکی دیگر از ویژگی های جدید این نمایشگر، پشتیبانی آن از نمایش محتواهای HDR است. اما آن دسته از کاربرانی که این فضای ذخیره سازی نمی تواند پاسخگوی نیازهای آن ها باشد، می توانند با پرداخت 150 دلار بیشتر، مدل مجهز به حافظه 256 گیگابایتی را خریداری نمایند. عملکرد این پردازنده نسبت به مدل سال گذشته، به مراتب بهتر است و حتی توانست در تست بنچمارک های مختلف نشان دهد که حتی از تراشه های اسنپدراگون و اگزینوس نیز یک سروگردن بالاتر است.

اما این قابلیت بیشتر در آیفون X به چشم می آید، چرا که نمایشگر این گوشی از قابلیت های بیشتری نسبت به نمایشگر آیفون 8 بهره می برد. و اما در خصوص دوربین سلفی این گوشی باید گفت که آیفون 8 از یک سنسور 7 مگاپیکسلی در قسمت جلویی خود بهره می برد که اگرچه عملکرد آن همانند دوربین اصلی نیست اما می تواند به خوبی از پس ثبت عکس های سلفی کاربران برآید. به جرات می توان گفت که کیفیت عکس های ثبت شده توسط دوربین آیفون 8 در نوع خود بی نظیر است.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت گوشی آیفون 8 قیمت روز.