گیفت کارت استیم والت Gift Card Steam چیست ؟

با توجه به درخواست برخی از کاربران مبنی بر تذکر این مورد: از فروش اکانت های هوم، ظرفیتی، هکی و اشتراکی که ارزان قیمت بوده و سبب بن شدن کنسول شما میشود معذوریم! یادآوری : این کد برای تمام کاربران استیم در سرتاسر جهان قابل استفاده می باشد.

شما می توانید برای شارژ اکانت استیم خود از گیفت کارت استیم استفاده کنید که در فروشگاه دیکاردو، خرید گیفت کارت استیم ارزان در انواع مبالغ دلاری قابل خریداری است. استیم یک فروشگاه آنلاین بازی است، که با مراجعه به آن میتوانید هر نوع بازی که میخواهید از گذشته تا کنون در آن پیدا کنید.

گیفت کارت استیم و توضیحی درباره آن

از آنجایی که ما در تنظیمات اکانت، کشور خود را به آمریکا تغییر دادیم، بنابراین قبل از هر کاری ابتدا این کشور را برای خرید گیفت کارت انتخاب کنید. از آنجایی که ایران تحریم بوده و خرید از Steam برای ایرانیان کاری سخت است گیم گیفت با عرضه محصولی جدیدی به نام استیم والت ترکیه این کار را برای ایرانیان راحت و آسان کرده است.

بر روی نام خود کلیک کرده و گزینه ی Account را باز كنيد. بر روی نام خود کلیک کرده و گزینه ی Account را باز نمایید. با استفاده از این حساب شما میتوانید کیف پول استیمتان را شارژ نمایید تا هر زمان که خواستید بازی مورد علاقهتان را دانلود نمایید.

گیفت کارت استیم که به وسیله شرکت سونی عرضه شده و افراد قادرند به کمک آن حساب کاربری خود در شبکه PlayStation Network را شارژ کرده و از خدمات مختلف استفاده کنند.

این اشخاص با پروسهی شارژ کردن استیم ولت آشنایی کامل دارند و میتوانند به شما کمک کنند تا اعتبار کیف پول مجازی یا همان استیم ولت خود افزایش دهید.

به منظور خرید بازی از استیم یا باید از یک کارت بانکی استفاده کنید و اطلاعات مربوط به کارت را در حساب استیمتان وارد کنید، یا به طور مستقیم پول را به حسابتان واریز کنید.

خرید گیفت کارت استیم ارزان

بعد از این که نصب استیم به اتمام رسید، با باز کردن Steam اولین چیزی که مشاهده میکنید، فروشگاهش است.

بعد از خرید، دیگر مهم نیست که در حال کار با چه سیستم عاملی (مک، ویندوز، لینوکس، تلفن هوشمند یا تلویزیون) باشید.

برای خرید از فروشگاه دیکاردو استیم شما نیاز به یک حساب پی پال و یا یکی از انواع کارتهای اعتباری دارید.

در صورتی که قصد خرید گیم پس آلتیمیت یک ماهه با قیمت فوق العاده 75 هزار تومان برای ایکس باکس، پی سی و موبایل را دارید اینجا کلیک کنید.

گیفت کارت بلیزارد چیست؟

به یاد داشته باشید که اکثر بازی هایی که از سیستم گیفت کارت استیم ولت خریداری می شوند با نسخه های داخل بازار تفاوت دارند. اگر با ما همرا باشید شما را با نحوه ثبت نام در استیم و این که چگونه می توانید یک استیم والت رایگان داشته و از خدمات آن بهره مند شوید آشنا می کنیم. برای انجام بازی هایی نظیر Call of duty: Modern Warfare و یا World of Warcraft شما نیازمند ثبت نام در سایت بلیزارد و خرید بازی در این پلتفرم می باشید. گیفت کارت بلیزارد چیست؟ مزایای استفاده از blizzard Gift Card چیست؟

توسط پشتیبانی سایت دیکاردو فعال میشوند.

اگر میدانید دوست شما کدام بازی را میخواهد، میتوانید آن بازی را بهعنوان هدیه از فروشگاه Steam بخرید. گیفت کارت استیم کدی است محتوی مبالغ مشخص ارزی برای خرید خدمات مشخص در نرم افزار، سایت و فروشگاه آنلاین بازی استیم. گیفت کارت استیم روسیه، توسط پشتیبانی سایت فعال میشوند. برای دریافت گیفت کارت های پلی استیشن سایر کشور ها با پشتیبانی در ارتباط باشید. مشخصات اکانت شما در سایت مورد نظر و اطلاعات محصول و لینک دقیق آن پس از خرید به صورت اتوماتیک توسط سایت از شما دریافت خواهد شد و نیازی به ارتباط با پشتیبانی ندارید.

به طور کلی Steam Gift همان خرید مستقیم از فروشگاه استیم است.مقدار دقیق دلاری بازی را در بخش بالا وارد کرده و. در ضمن شما میتوانید خرید گیفت کارت در فروشگاه اگزو را تجربه کنید؛ یکی از محصولات اگزو، گیفت کارت استیم است. به طور کلی Steam Gift همان خرید مستقیم از فروشگاه استیم است. بعد از خرید کد تحویل داده شده پس گرفته نمیشود.

بعد از اینکه اکانت استیم را ساختید، وارد برنامه شوید. روسیه (RU): این گزینه باید زمانی انتخاب شود که کشور اکانت شما روی روسیه (Russia Federation) قرار داشته باشد.

ویزا کارت مجازی – مستر کارت مجازی آمریکا و سایر کشور ها یکی از بهترین و امن ترین روش های پرداخت های ارزی بین المللی …

گیمر های کنسول از گیفت کارت هایی مانند: گیفت ایکس باکس و گیفت کارت پلی استیشن استفاده میکنند. گیفت کارت نینتندو برای تمامی گیمران این کنسول دوست داشتنی و جذاب و قابلیت اشتراک آنلاین و… امروز ما گیفت کارتی قرار دادیم که قابل شارز بر روی تمامی اکانت های استیم والت می باشد آن هم با هر واحد پولی. 1- ابتدا وارد اکانت خود در بلیزارد شوید.

برای اینکه بتوانید از خدمات blizzard و گیفت کارت بلیزارد بهره ببرید نیاز است که ابتدا بلیزارد رو دانلود کنید.

شما می توانید همه نوع گیفت کارت استیم را با قیمت بسیار ارزان و امنیت کامل از سایت موجوجم خریداری کنید.

می دانید که با این برند قادر به اتصال به بی نهایت گیم و برنامه می شوید. در این فروشگاه خرید گیفت کارت اپل آیتونز ، خرید گیفت کارت پلی استیشن ، خرید گیفت کارت استیم و … در اعتبارات مختلف برای کلیه کشورها موجود و قابل عرضه می باشد.

شما با خرید گیفت کارت استیم می توانید علاوه بر خرید بازی ها از امکانات درون بازی نظیر خرید Dlc ها و آیتم ها بهره مند شوید. یکی از بهترین روش های پرداخت از سایت های بزرگ بین المللی خرید از طریق گیفت کارت استیم دیکاردو میباشد.

گیفت کارت اپن باکس جهت پرداخت های ارزی و بین المللی بدون ارائه اطلاعات شخصی در وب می باشد.

جهت شارژ استیم والت خود روی آموزش شارژ گیفت کارت استیم کلیک کنید، یا بخش آموزش فروشگاه دیکاردو را مشاهده نمایید.